Re: Jakie formy dobre do pieczenia ciasta?

Data: 2006-01-27 17:19:15
Temat: Re: Jakie formy dobre do pieczenia ciasta?
Od: t...@g...pl (Kot)

Magdalena Bassett wrote:

>Wielu osobom sprawdzaja sie silikonowe. Ja natomiast uzywam prawie
>wylacznie szklanych form.

No wlasnie, przed chwila wyjelam marchewkowe... finansjerki (tylko z
formy, bo tresc zupelnie inna) z form silikonowych, bez smarowania i bez
problemu (oprocz poparzonych paluchow, ale to nie wina formy...). Wogle
przestawiam sie calkiem na formy silikonowe, sa coraz tansze, maja
bardziej roznorodne formy, niz cala reszta, i sa bardzo praktyczne.
Tylko ciac w nich nie mozna...

Kot, dwoma ocalalymi palcami

_______
Yahoo! Photos – NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo
http://uk.photos.yahoo.com