Re: Jakie garnki??

Data: 2005-01-25 12:40:45
Temat: Re: Jakie garnki??
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl>

On Tue, 25 Jan 2005 12:50:37 +0100, medea wrote:

> Ja się dziwię, po co ludzie kupuja garnki z termometrem. Może i jeden
> taki garnek w kuchni by się przydał, ale od razu cały komplet? Ziemniaki
> też trzeba gotować w garnku z termometrem? Albo makaron? Kisiel? itp.itd.
> Zastanów się, co tak naprawdę w tej kuchni chcesz "wyczyniać"?
> Mi podobnie do "przedmówców" wydaje się, że jakieś ładne emaliowane
> garnki są najlepszym rozwiązaniem. Takie srebrne garnki ładnie wyglądają
> tylko w sklepie, potem musiał(a)byś je codziennie polerować,żeby tak
> błyszczały. Sama mam komplet garnków Tefala i nie mogę się doczekać
> [...]

Nie wszystkie modele Berghoffa są z termometrem. Można kupić ze
zwykłym uchwytem.

Jeżeli posiadasz kuchenkę elektryczną, płytę ceramiczną lub
kuchenkę indukcyjną to zapomnij o emalii. Zostają tylko gary metalowe,
żeliwne lub pokryte teflonem (odpowiednio oznaczone). Osobiście używam
Berghoffa i jestem zadowolona. Garnków nie poleruję ręcznie. Mam od
tego zmywarkę.