Jakie garnki??

1. Data: 2005-01-24 19:39:14

Temat: Jakie garnki??
Od: "Nemesis" <nemesis79@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam sie do zakupow swoich pierwszych garnkow :) Szukalam, szukalam i
natrafilam na cos takiego.
Pytanie czy jest to warte swojej ceny? Cena zachecajaca, gwarancja 30 lat.
Jak to sie ma do garnkow Zeptera, albo chociaz Berghoff'a ( drozsze, ale czy
lepsze??)

A jezeli nie Maibach ani Berghoff, to jakie :)? Na Zeptera mnie nie stac :)
Chcialabym wydac jak najmniej. Wskaznik cena/jakosc ma byc jak najwyzszy :)
Prosze o rady.

--
pozdrawiam serdecznie
Nemesis

1. Data: 2005-01-24 21:39:31

Temat: Re: Jakie garnki??
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To wszystko lipa , kup sobie porzadne żeliwne garnki i bedziesz miał spokój
na wieki , np takie jat ten
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=37715619 , nieraz pojawija sioęn a
allegro :)
Pozdrawiam JULIUSZ

1. Data: 2005-01-25 07:14:04

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

JA bym czegos takiego w zyciu nie kupil. Tak samo, jak garnkow firm typu
"Mercedes", lub "AMG" lub nozy firmy "Solingen", lub sprzetu firm
"Pawasonic", :Sanjo" i innych,

Kolezanka ma Berghoffa i nie powiem, ze sa to wyrozniajace sie garnki. Sa
zwykle. JA mam w domu emaliowane garnki polskie i wlasnie z nich jestem
BARDZO zadowolony.

1. Data: 2005-01-25 08:51:04

Od: Duży Miś <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolezanka ma Berghoffa i nie powiem, ze sa to wyrozniajace sie garnki.
> Sa zwykle. JA mam w domu emaliowane garnki polskie i wlasnie z nich
> jestem BARDZO zadowolony.

Przyłączam się. Ja też używam polskich emaliowanych garnków i jestem z
nich bardzo zadowolony. Do tego jeszcze żeliwna patelnia.

Pozdrawiam

Duży Miś

1. Data: 2005-01-25 08:56:26

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może polskie garnki emaliowane? Warto zajrzeć na stronę
http://www.silesia-rybnik.com/
można pooglądać ładne i niedrogie komplety garnków.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-01-25 09:02:03

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką masz kuchenkę?

1. Data: 2005-01-25 11:50:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nemesis wrote:
> Przymierzam sie do zakupow swoich pierwszych garnkow :) Szukalam, szukalam i
> natrafilam na cos takiego.

Ja się dziwię, po co ludzie kupuja garnki z termometrem. Może i jeden
taki garnek w kuchni by się przydał, ale od razu cały komplet? Ziemniaki
też trzeba gotować w garnku z termometrem? Albo makaron? Kisiel? itp.itd.
Zastanów się, co tak naprawdę w tej kuchni chcesz "wyczyniać"?
Mi podobnie do "przedmówców" wydaje się, że jakieś ładne emaliowane
garnki są najlepszym rozwiązaniem. Takie srebrne garnki ładnie wyglądają
tylko w sklepie, potem musiał(a)byś je codziennie polerować,żeby tak
błyszczały. Sama mam komplet garnków Tefala i nie mogę się doczekać
momentu wymiany garnków - na pewno kupię sobie ładne emaliowane, polskie
garnki takie, jakie były w moim rodzinnym domu - tylko w nich zupa udaje
się zawsze tak jak powinna ;-).

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-01-25 12:40:45

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jan 2005 12:50:37 +0100, medea wrote:

> [...]
> momentu wymiany garnków - na pewno kupię sobie ładne emaliowane, polskie
> garnki takie, jakie były w moim rodzinnym domu - tylko w nich zupa udaje

Nie wszystkie modele Berghoffa są z termometrem. Można kupić ze
zwykłym uchwytem.

Jeżeli posiadasz kuchenkę elektryczną, płytę ceramiczną lub
kuchenkę indukcyjną to zapomnij o emalii. Zostają tylko gary metalowe,
żeliwne lub pokryte teflonem (odpowiednio oznaczone). Osobiście używam
Berghoffa i jestem zadowolona. Garnków nie poleruję ręcznie. Mam od
tego zmywarkę.

1. Data: 2005-01-25 13:14:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek wrote:

> Berghoffa i jestem zadowolona. Garnków nie poleruję ręcznie. Mam od
> tego zmywarkę.

A moje garnki do zmywarki zazwyczaj nie trafiają. Jakoś nie pasują mi do
szklanek ;-).

Ewa

1. Data: 2005-01-25 13:43:47

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moje garnki do zmywarki zazwyczaj nie trafiają. Jakoś nie pasują mi do
> szklanek ;-).

A ja nie bardzo sie interesuje, jak sie czuja moje garnki obok szklanek w
zmywarce! Moze faktycznie - nie bardzo pasuja, bo one sa duze u takie
"hamskie", a szklaneczki takie "delkikatne", ale tak wlasnie swiat jest
zbudowany - facet (Garnek) - twardy i meski, a kobieta (szklaneczka)
delikatna i krucha! ;-)))

Jak zrobić popcorn?
margeritta
thermomix
gołąbki z miesem mielonym i ryżem w kapuscie pekińskiej lub włoskiej?
Kapusta pekińska...