Re: Jakie garnki na plyte ceramiczna ...

Data: 2005-11-21 14:36:39
Temat: Re: Jakie garnki na plyte ceramiczna ...
Od: Dorota Szeliga <d...@p...teno.pl>

Auguro wrote:

> Ja na halogenowej gotuje na garnkach z Leclerca (komplet za 100 zl) i do
> tego patelnia tefalowska za 150 zl która po 4 gotowaniach tanczyla juz
> wybrzuszona oberki na plycie. Co jakis czas dostaje mlotkiem gumowymi jest
> ok

A miałam właśnie polecić Tefal - ich patelnia do naleśników jest jedyna,
której dno mi się nie odkształciło (oraz komplet garnków z Carrefoura za
100 zł ;) ). Natomiast świeżo kupiona włoska patelnia za straszne
pieniądze już jest krzywa po paru użyciach, właśnie rozpaczam.
Spróbowałabym tej metody z młotkiem gumowym, ale trochę się boję, że
będzie jeszcze gorzej...

Dorota