Re: Jakie noże, jakie garnki

From: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jakie noże, jakie garnki
Date: Wed, 04 Aug 2004 22:57:26 GMT

pakarob pisze:

> 1. Jakie noze polecicie ( VICTORINOX, BergHoff, Gerlach) chodzi mi głownie
> o zestawy noży,
> Wymagania to mycie w zmywarce i uzywanie na szklanej "desce"

Hmmm, nie slyszalem o nozach, ktore wytrzymaja zmywarke i wciaz beda
ostre. No, moze jakies specjalnie perforowane ostrza, czy cos takiego,
super-tworzywa, stopy, ale to moze kosztowac majatek, jesli wogole
istnieje. Nawet bez mycia w zmywarce (=b.wysoka temparatura) tylko
delikatnie, recznie, pod ledwie ciepla woda - normalny dobry 'noz szefa
kuchni' trzeba nieustajaco ostrzyc, zeby sie do czegokolwiek nadawal...

Jesli znajdziesz cos takiego super, czego szukasz, to koniecznie napisz,
wszyscy skorzystamy...

Pozdr.,

Zbyszek

--