Jakie przetwory robicie na zimę?

11. Data: 2009-09-17 12:39:34

Temat: Re: Jakie przetwory robicie na zimę?
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:
> Użytkownik lemonka napisał:
> (...)
>>
> W części mojego ogrodu, gdzie rosną sosny i brzozy (taki niby lasek)
> rosną maślaki i kożlaki. Rok temu były nawet piękne, czerwone muchomory
> jak z bajkowych obrazków :)

Witaj i tutaj :-)

Czy te bajkowe obrazki pojawiły się po konsumpcji tychże muchomorów
poddanych marynowaniu? ;-)

Pozdrawiam i głaski dla kotów ;-)

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka przyjazdowa i wyjazdowa,

12. Data: 2009-09-17 12:50:52

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w
wiadomości news:4ab1e03f$2@news.home.net.pl...
> [...]
> >
> W części mojego ogrodu, gdzie rosną sosny i brzozy (taki niby lasek)
> rosną maślaki i kożlaki. Rok temu były nawet piękne, czerwone

Mawiał pewien mój profesor: wszystkie grzyby są jadalne, ale niektóre
tylko raz...

13. Data: 2009-09-17 13:18:17

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

prokuraturę?

> Może kolega ma ogród jak nasza ahystokhatka :)

Masz na myśli tę ahystokratkę, co do wygódki chadza na podwórko i
pierze onuce tarą?

14. Data: 2009-09-18 07:12:55

Od: PC <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GK pisze:
> Witam,
> Ciekawi mnie, jakie przetwory najczęściej robicie na zimę?
> Ja w sobotę zrobiłem sosy pomidorowe i paprykę konserwową.
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
ja kisze grzyby, przewaznie rydze bo duzo tego teraz , polecam

15. Data: 2009-09-18 09:03:02

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PC" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja kisze grzyby, przewaznie rydze bo duzo tego teraz , polecam

Kiiisisz?

16. Data: 2009-09-18 09:39:43

Od: PC <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "PC" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Kiiisisz?

kisze , a co ?

17. Data: 2009-09-18 09:40:21

Od: PC <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "PC" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Kiiisisz?

kisze , a co ?

18. Data: 2009-09-18 14:17:54

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

PC pisze:
> ja kisze grzyby, przewaznie rydze bo duzo tego teraz , polecam

Wiem że są dobre, ale poleć mi miejsce w Wielkopolsce gdzie owe rydze
można znaleźć.. ostatniego znalazłem kilkanaście lat temu..

19. Data: 2009-09-18 15:53:48

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> kisze , a co ?

A proszę o przepis i instrukcję technologiczną ;)

20. Data: 2009-09-19 08:08:50

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:

> Witaj i tutaj :-)
>
> Czy te bajkowe obrazki pojawiły się po konsumpcji tychże muchomorów
> poddanych marynowaniu? ;-)

Muchomory słuzyły tylko do robienia zdjęć, nawet gość zagraniczny
zachwyt wyrażał :) Fakt, że oglądane były po konsumpcji nalewki, ale
bez zakąsek z muchomorów.

> Pozdrawiam i głaski dla kotów ;-)

I vice versa ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem