Jakie przetwory robicie na zimę?

21. Data: 2009-09-19 16:59:13

Temat: Re: Jakie przetwory robicie na zimę?
Od: "Iw" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem że są dobre, ale poleć mi miejsce w Wielkopolsce gdzie owe rydze
> można znaleźć.. ostatniego znalazłem kilkanaście lat temu..

A ja poprosze toz samo tylko w Malopolsce:).
iw

22. Data: 2009-09-30 09:59:59

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze na zimno mozna szybko i prosto zrobic sernik na zimno .
Moim zdaniem jest bardzo dobry polecam wszystkim .

23. Data: 2009-09-30 15:50:26

Temat: Re: Jakie przetwory robicie na zimÄ??
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mysle ze na zimno mozna szybko i prosto zrobic sernik na zimno .
> Moim zdaniem jest bardzo dobry polecam wszystkim .

Moim zdaniem też jest bardzo dobry. A jako przetwór na zimę jest po
prostu rewelacyjny.

24. Data: 2009-10-01 15:38:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" napisał:

> Moim zdaniem też jest bardzo dobry. A jako przetwór na zimę jest po
> prostu rewelacyjny.

Nie psuj dzieciom zabawy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2009-10-06 13:38:42

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

GK pisze:
> Witam,
> Ciekawi mnie, jakie przetwory najczęściej robicie na zimę?
> Ja w sobotę zrobiłem sosy pomidorowe i paprykę konserwową.
> Pozdrawiam,
> Grzegorz

co roku dynia marynowana do miesa...
i jakies konfitury or powidla