Re: Jakie ?rodki odchudzjace??

Data: 2000-04-07 08:30:57
Temat: Re: Jakie ?rodki odchudzjace??
Od: "Jader" <j...@p...com.pl>

Użytkownik Stanisław <j...@o...gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:kzeH4.43826$a...@n...tpnet.pl...
> No wlasnie.Przez trzy lata przytylem ok.30 kg,Kiedys wazylem 60 kg i za
> przyczyny zony (ktora trzy lata temy zlamala reke-przykro mi) zaczalem
> "kucharzyc " w domu co podobalo sie reszcie mojej rodzinki.W tym okresie
> przytylem sporo i terez jest problem.Od kilku miesiecy probuje sie
> odchudzic-gotuje sporadycznie-tylko dla dzieci ,sam zjadam minimalne
kalorie
> ale jest pewne ale! Lubie piwo.
> Czy ktos wie jak sie odchudzic nie rezygnujac z piwa?

No czlowieku, mialem to samo, na wieksza skale. W 3 latka z 75 do 120 kg :)
Fakt, ze wczesniej chuderlawy bylem, no ale przegielo troche. Proby
zmiejszenia spozycia czegokolwiek nie dawaly rezultatow, pogarszaly tylko
samopoczucie (przy siedzacym trybie zycia, to bez tasiemca sie chyba nie
schudnie).Teraz chodze raz w tygodniu na koszykowke i dwa razy na karate a w
lecie do pracy zapycham 13 km na rowerze. Zszedlem do 105 kg i jest niezle
(mam na szczescie prawie 2m). Objadam sie do nieprzytomnosci i zlopie piwo
litrami (w koncu jestem z Poznania :)

Jader