Re: Jazda na resztkach?

Data: 2016-01-16 18:41:28
Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: XL <n...@g...com>

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 14:22:07 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> Czyli na razie tylko życzliwie doradzasz wyjazd z kraju?
> Bo kiedy "odzyskacie" władzę, nie będzie już tak łagodnie?
> Nieważne, czy to będzie "Szetyna", czy "Swetru" - trzeba wrócić na jedynie
> słuszną drogę.
>
> Nie ma tak łatwo, niektórzy tu zostaną. Nie cieszcie się.

Moje dzieci twardo sie trzymają Polski. Nie popuszczą. To one i tacy jak one są solą
tej ziemi.

> Nie przesadzaj. Jesteśmy zbyt wielkim rynkiem zbytu. To, co tu pakują w
> formie dopłat, wraca do nich z nawiązką (szczególnie nie zapominaj choćby
> o taniej sile roboczej, czy o potencjale demograficznym).

Kobita nie ma pojęcia o handlu zagranicznym. Myśli, że partnerów w handlu wybiera się
podług politgramotnego okólnika. Wg niej Hunia handluje tylko sama ze sobą - takim
ryżem albo daktylami, czy ropą i gazem na ten przykład :-DDD
Litość bierze, że takie ludzkie bezmóżdża istnieją, w dodatku nierzadko kreując
rzeczywistość innym...

> Ale oni (myślę o politykach okrągłostołowych et consortes) już dawno
> zrobili tu jeden wielki Pewex.
> Tylko proporcje się zmieniły. Kiedyś w nich szukałaś produktów
> importowanych z tzw. wolnego świata.
> A teraz to polskich produktów trzeba szukać.

Lepiej bym tego nie ujęła - po prostu esencja.