Re: Jazda na resztkach?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sun, 7 Feb 2016 15:21:59 -0800 (PST)
<1...@4...net> <n6uoee$e0c$1@dont-email.me>
<r...@4...net>
<n76boc$dl9$1@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<n7bl5j$l54$1@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<n7bn8u$jg5$1@node2.news.atman.pl>
<o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
<n7d6p4$23m$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<n8ffe4$vga$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<n8g6pq$n0t$1@node2.news.atman.pl> <o...@t...home>
<n8oj5p$vo8$1@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<n8r3hc$f85$1@node2.news.atman.pl>
<56b22b26$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<n8tt6l$n0g$1@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<n90g7d$ed1$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Jazda na resztkach?
From: XL <n...@g...com>

W dniu czwartek, 4 lutego 2016 22:36:06 UTC+1 użytkownik re napisał:
> Użytkownik "XL"

> Oczywiście, że nie wszyscy, tylko 90 procent, to tylko dla nich jest ważne -
> a reszta niech morduje, ale za swoje pieniądze.
> ---
> To przecież to są właśnie ich pieniądze. Płacą podatki (takie czy inne) z
> których finansuje się legalne (a nie zabójstwa) zabiegi.

No nie tylko ich - większość pochodzi od przeciwników in vitro.

> Nie widzę powodu, aby 10 procent obywateli olewających zasady wiary
> pozostałych 90ciu żądało od nich uczestniczenia w grzechu ciężkim poprzez
> finansowanie ludobójstwa.
> ---
> Nie no, jak ktoś w coś wierzy to oczywiście przestrzega, jak wierzy w coś
> innego to czegoś innego będzie przestrzegał. Ja rozumiem troskę o moralność
> drugiej osoby, ale gdy jest to kwestia wiary to ... konstytucja
> nieprzypadkowo daje wybór.

Ja się troszczę o MOJĄ moralność - nie chcę finansować masowych zabójstw.

> "Skuteczność Naprotechnology...
> ---
> No i czemu ludzie wolą in-vitro ?

Bo się im robić nie chce - kiedy najlepsza ku temu pora, puszczają się, muszą się
"wyszaleć", "pobawić", "nażyć" itp - a potem, gdy przychodzą do rozumu, że zegar
biologiczny tyka, otóż pojawiają się trudności.