Jazda na resztkach?

111. Data: 2016-01-10 22:14:49

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jan 2016 21:08:29 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> opowiedz może o tradycji gwałtów w czasie karnawałów w Kolonii. Możesz
> pdoać ile razy o tym pisałaś wcześniej

Widzę, że dla niektórych debili wciąż za mało.

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

112. Data: 2016-01-10 22:16:17

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Widzę, że dla niektórych debili wciąż za mało.

szkoda, że masz tak niskie mniemanie o sobie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

113. Data: 2016-01-10 22:23:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2016 o 22:16, masti pisze:

> szkoda, że masz tak niskie mniemanie o sobie

Adekwatne.

Ewa

114. Data: 2016-01-10 22:28:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jan 2016 22:23:26 +0100, FEniks napisał(a):

> Adekwatne.

Widzę, że czuwasz. Chwali się. Może coś Ci to da wreszcie - siłą tradycji
:->

115. Data: 2016-01-10 22:31:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jan 2016 21:16:17 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> szkoda, że masz tak niskie mniemanie o sobie

Zaproś paru ubogacaczy do siebie - oddaj im żonę, córkę, nie bądź debilem.
3-|

116. Data: 2016-01-10 22:32:54

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Zaproś paru ubogacaczy do siebie - oddaj im żonę, córkę, nie bądź debilem.

oczywiście unikasz odpowiedzi na pytanie bo nie pasuje do twojej teorii.
Wiesz ile gwałtów zgłoszono w Twoim przykładzie?

117. Data: 2016-01-10 23:01:44

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biała kiełbasa nie jest dla mnie atrakcją - lubię ją tylko w Wielkanoc,
> zapieczoną na rumiano z cebulą. Ale rozumiem, że skoro inni jadają ją we
> wszystkie wolne wielkanoce, to i nie dziwota, że i na bożenarodzenia tyż
> muszą.

Nie musza - lubia.
Zapieczona z kielbasa do zurku na ten przyklad, jest wysmienita.
Karpia jesz tylko w Wigilie ?

Pozdrawiam
@

---
Avast.

118. Data: 2016-01-10 23:12:46

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiście unikasz odpowiedzi na pytanie bo nie pasuje do twojej teorii.
> Wiesz ile gwałtów zgłoszono w Twoim przykładzie?

Niewazne ile zgloszono, wazne, ile dokonano.
Wazne, ze zadne sluzby sobie z tym nie poradzily..
Wazne, ze policja byla bezradna i polegla.
Wazne, ze jak ci "biedacy" w koncu do nas trafia to zapewne powtorza
scenariusz. Bo sie sprawdzil.

---
Avast.

119. Data: 2016-01-10 23:29:01

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

samya wrote:

> Niewazne ile zgloszono, wazne, ile dokonano.
> Wazne, ze zadne sluzby sobie z tym nie poradzily..

nie była to żadna szczególna sytuacja. Ale medialnie dużo więcej się
mówi o imigrantach choć nikt na razie nie udowodnił, że to byli
emigranci niz o lokalesach

> Wazne, ze policja byla bezradna i polegla.
> Wazne, ze jak ci "biedacy" w koncu do nas trafia to zapewne powtorza
> scenariusz. Bo sie sprawdzil.

strach, strach wszędzie.
jakoś nikt nie pamięta, że w Polsce jest np. 200tys. islamistów z
Czeczenii. Powiesz mi ilu z nich się wysadziło?

> ---
antywirusowe Avast.

czy możesz wyłączyć to coś

120. Data: 2016-01-11 00:03:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jan 2016 23:01:44 +0100, samya napisał(a):

> Nie musza - lubia.
> Zapieczona z kielbasa do zurku na ten przyklad, jest wysmienita.
> Karpia jesz tylko w Wigilie ?

Tak, ponieważ tylko wtedy mi karp smakuje, podobnie zresztą jak kompot z
suszonych owoców - tylko RAZ w roku, w ten szczególny wieczór, rzeczy te
zyskują dla mnie smak niesamowity. Karpia podaję teraz już tylko wędzonego
(kiedyś take w galarecie - Ojciec uwielbiał, my mniej) - mąż wędzi karpie w
Wigilię rano, żeby były niemal wprost z wędzarki na stół, ledwo
przestudzone, bo smak i aromat wtedy jest boski. Nadają się tylko małe
karpie, do 1 kg, nie te wielkie świniaki, ble.
Jak już pisałam, dla mnie dania wigilijne to dania zarezerwowane TYLKO na
tę okazję, takie, na które wszyscy czekają cały rok, podkreślające
szczególną wagę tego wieczoru. I nie muszą to być aż homary i kawior, bo u
mnie akurat są to zwykłe i proste potrawy, dosyć pracochłonne, ale właśnie
przez to niecodzienne oraz nieoklepane w codziennym menu - jak choćby,
prócz wędzonych karpi, oczekiwane przez wszystkich śledzie z rydzami,
kapelusze podgrzybków smażone w piwnym cieście, kutia, kapusta z grochem,
pierogi z kapustą i grzybami, półfrancuskie paszteciki z farszem z
borowików, barszcz czerwony czysty z kiszonych buraków i na grzybowym
smaku. Nawet ciasta świąteczne to takie, które NIGDY się nie zdarzają w
innych dniach roku - jak np mój ciężki, aromatyczny, pełen bakalii piernik
a'la keks (bakalii tyle, co ciasta albo i więcej), drodżowo-migdałowy
makowiec i tzw tymbark (kiedyś o nim tu wspominałam).

Jedno drugiemu udziela klimatu - Wigilia potrawom, potrawy Wigilii.
O to przecież chodzi, aby WSZYSTKO tego wieczoru było INNE niż cały rok.
Czyż nie? - zresztą wszystko to mogę powiedzieć także o Wielkanocy, nie
będe zatem powtarzać.

Pewnie nie każdemu zależy na tym szczególnym klimacie Świąt, więc
współczuję tym ludziom. Dla nich żadna tradycja nie ma znaczenia w życiu -
skoro nie stać ich nawet na taką prostą jak coroczne, systematyczne,
konsekwentne celebrowanie Świąt, to i inne ważne aspekty życia nie będą dla
nich warte celebrowania, docenienia, uszanowania. Dlatego tak bronię SWOJEJ
tradycji świątecznej - bo ona jest jedna z wielu moich życiowych tradycji,
porządkujących moje i mojej rodziny życie i sprawy.
Komu się nie podoba, niech tam sobie ma swój bajzelek - takim życzyć wypada
szczęśliwego nowego jajka!

--

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?