Jazda na resztkach?

51. Data: 2016-01-07 10:29:55

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla osób wierzących i praktykujących w stanie łaski
> uświęcającej nie jest to kwestia smaku

Żeby się dzielić opłatkiem nie jest konieczne być w stanie łąski
uświęcającej.
Nie mąć , i nie bądź bardziej papieski od papieża.

--
Wykasowali mi stronę:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

52. Data: 2016-01-07 10:34:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... Nie miałam opłatka, bo było bardzo zimno i nie chciało mi się jechać do
> kościola autobusem (jestem po operacji, to mi trudniej sie poruszać i
> muszę na siebie uważać). Powinnam pojechac na mszę, ale tam z chytrości
> ksiądz nie ogrzewa kościola, a datki na ogrzewanie zbiera. Nie chciałam
> sie przed świętami dorobić, tzn. przeziębić.

U nas tak samo. Do tego czując się psześladowana nie wpuszczam z zasady
nikogo, więc jak łaził organista z opłatkiem też nie wpuściłam.
Po mszy już w adwencie poszłam kupić w sklepiku parafialnym,
a tam powiedzieli, że można kupić tylko w ostatnią niedziele pszed wigilią.
Byłam obużona i postanowiłam kupi w supermarkecie, od razu zakałdając, że
nie wiadomo, czy w niedzielę pszed wigilią zdrowie pozwoli iść na mszę.
Ale znalazłam zeszłoroczny.

53. Data: 2016-01-07 14:10:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2016 20:57:13 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-01-06 20:50, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tak. Ojciec przywozi.

OK, panie cef.

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

54. Data: 2016-01-07 14:11:46

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Skup się więc raczej na RYBIE, niż na karpiu.

a czemu mam się skupiać na rybie skoro "tradycyjny" jest karp?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

55. Data: 2016-01-07 14:11:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2016 22:25:54 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
asa+wielkanocne&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=G1aNV
qbpF8ersAGDoJfgDw

> A co to, Amerykanie nie jadają indyka poza Świętem Dziękczynienia?

> Pani tutaj nowa?

Pani Nowa. I Wielka.

56. Data: 2016-01-07 14:12:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2016-01-07 14:14:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2016 00:49:20 +0100, Animka napisał(a):

> Jakby mi ktoś podał taką dobrą kiełbaskę to mogę jeść codziennie.

Tez bym mogła. Takoż i opłatek mi smakuje. Ale nie chcę, żeby mi się
przejadł 3-\

58. Data: 2016-01-07 14:14:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2016 01:02:01 +0100, Animka napisał(a):

> Teraz strach ryby i nawet karpia jeść, bo z ołowiem (rakotwórczy).
> Nie rozumiem jak wędkarze moga siedzieć pół dnia nad Wisłą nawet przy
> przeręblach i łowia ryby. Nie dość, że z ołowiem, to jeszcze ostatnio
> wypuścili do Wisły w W-wie g-wna, prezerwatywy i inne świństwa do Wisły.
> Było tego całe tony. Był obszerny artykuł na ten temat.

Nie jem ryb złowieonych w Wiśle.

59. Data: 2016-01-07 14:15:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2016 01:06:47 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
> ksiądz nie ogrzewa kościola, a datki na ogrzewanie zbiera. Nie chciałam
> sie przed świętami dorobić, tzn. przeziębić.

To zrozumiałe - ale nie o to pytam :-)

60. Data: 2016-01-07 14:16:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2016 10:15:23 +0100, FEniks napisał(a):

> U mnie jeden został, chętnie się z Tobą podzielę

Po co? - można przecież zjeść z kiełbasą na "wielkanoc" - np jutro 3-]

--

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?
Re: przecier (słoikowy)