Re: Jerra (Cumin), Garam Masala

Data: 2001-04-10 11:13:42
Temat: Re: Jerra (Cumin), Garam Masala
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl>

Użytkownik "Dorota Szeliga" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3AD2E934.B1E49DF3@poczta.onet.pl...

> Cumin jest bardzo specyficzny, ale na pewno masz szanse go zdobyć. We
> Wrocławiu jest w księgarni pachnącej, więc myślę, że w innych polskich
> miastach też gdzieś jest. Ewentualnie mogę kupić i wysłać pocztą :-)
>
> Dorota

Chcialam Ci odpowiedziec na priva, ale nie moge, wyswietlaja mi sie dziwne
rzeczy: blad logowania i inne dziwne napisy.Masz zastrzezony adres?
Niestety, w moim miescie taka przyprawa to rzecz nieznana.
Poniewaz jestem wegetarianka, zeby zdobyc make razowa, rozne zboza, nasiona
straczkowych (np. ciecierzyce) musialam wybrac sie do Szczecina i tam zrobic
sobie zapasy na dluzej. Teraz predko sie tam nie wybiore, wiec nie mam jak
poszukac tej przyprawy.
Gdybym mogla niesmialo usmiechnac sie o kupienie mi jej, to prosze tylko o
wiadomosc, czy to bardzo droga sprawa.
Sprobuj napisac do mnie na priva, moze sie uda.

serdecznie pozdrawiam
Basia