Re: Jest !!!

Data: 2003-03-29 16:40:09
Temat: Re: Jest !!!
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl>

news:016201c2f571$00f71ea0$997c63d9@d3h6c1...

> [...]

Ponoć napełnione do końca strefy bagiennej z lewej strony, będzie się
wylewać prawą stroną i poleje się spadem na ogród. Na końcu jest dom sąsiada
:(. Rzekomo trzeba z lewej strony usypać wał ziemi, żeby tą wodę zatrzymać.

> ze wydobyta ze stawu wyrownalas niecke wokol stawu
> ?

człowieku, ja jestem filigranową osóbką, wysoką na 152 cm i ważę 52 kg.
Nawet bryły gliny na łopacie nie uniosę, a co dopiero oczko wyrównywać ;).

> a nie gladka skarpowke
> ?

Tak, taką miała i dno wygląda jakby je gryzł smok wawelski.

> ?

Bo tak piszą w czasopismach ogrodniczych. na fotografiach dno jest gładkie
jak pupcia niemowlęcia.

> :)
> woda je wygladzi

Jak to, przecież woda będzie na folii?

.Póżniej jest umówiony następny chłop z broną.
> chlopow nigdy za duzo
> :)

Dzisiaj było trzech chłopów, najętych do wycinania drzew. Popatrzyli co do
wycięcia i przyjdą we wtorek.Oczywiście skrytykowali robotę koparkowego :(.
Dzisiaj byliśmy z dzieckiem w ogrodzie. Woda jest tylko na dnie. Stałam nad
tą ogromną dziurą bezradnie nie wiedząc z której strony to ugryżć.Ona ma
chyba ze 2.50 metra! Dziecko utytłało się w błocie jak prosiak Ja w tym
czasie odsłaniałam uschłe liście z irysów, które zaczęły kiełkować, grabiłam
nadal te liście i dopiero 2/3 ogrodu jest jako tako sprzątnięte. Najbardziej
denerwuje mnie ta gliniana aleja 10 m. szeroka i 50 m długa, w której odbiły
się opony koparki. Zresztą te opony widać aż od bramy wjazdowej. Pewnie nie
dam sobie rady z tym wszystkim :(

> :)
> a po co chcesz to robic
> glina nadal pozostanie glina
> a te nawozy splyna Tobie pozniej z woda do stawu
> i o ile nie wytruja Tobie ryb
> to spowoduja obfite zakwity wody
> :)

Jak one mogą spłynąć do stawu, gdy teren jest spadzisty?? Spłyną do sąsiada.
Liczyłam na to, że brona wymiesza ten nawów z gliną i ziamią ogrodową. A
może najpierw pług trzeba zamówić?

> te firmowe
> w kolorowych worka to nabijanie naiwnych
> w geesach kupisz zwykle duzo tansze i rownie dobre
> :)

W jakich geesach, mieszkam w Krakowie a ogród jest w Wieliczce. Ale w tej
chwili skojarzyłam, że przecież na działce od ponad 100 lat stoi wiejski
wychodek z serduszkiem. No...jego resztki :). I może by, hm zawartość
koparka rozrzuciła po ogrodzie? Wychodek jest do zburzenia a jak najmę wóz
szambowy to zapłacę pewnie jak za woły.

> :)
> ze dwadziescia pare kursow taczka po deskach jesli bedzie lgnelo

Jeszcze nie zwariowałam! Nie będę ganiać z taczkami 50 m. Kamienie przyjadą
ciężarówką a opony znowu odbiją sie na trawniku.
> :)
> :)
> ?
> plukane kamienie frakcji 8-16 mm
> cale lub lamane kosztuja bezposrednio na zwirowni za tone 30 - 40 zl

O, podobno w Krzeszowicach jest kamieniołom. Wiesz coś na ten temat? W
ogóle żeby było blisko Krakowa.A co do żwirowni, przecież żwir jest brzydki
:(

Ja kupiłam 10 azjatek w "Obi", za 12 zł i one juz w tym foliowym woreczku
mają kiełki. Maki mam w nasionkach, wschodnie i polne.

> :)
> :)

Wcale nie jestem szczęśliwa!!! Jestem bezradna i przerażona. Mam dziurę w
ziemi i glinianą aleję zamiast aksamitnego trawnika i eleganckiego ogrodu.
Czeka mnie mnóstwo gałęzi do wywiezienia, rozbiórka połowy zwalonej chałupy
i niebotyczna góra śmieci Chlip :(.
pozdr. niepewnie
Goldie

-