Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

251. Data: 2005-10-11 12:57:40

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
news:digciq$s2m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w
> wiadomości

> jest

> To znaczy jak?

Przypuszczam, że Adam miał na myśli karę cielesną.

Margola

252. Data: 2005-10-11 13:00:01

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w wiadomości

> Adam, teraz nic się nie zmieniło na lepsze, teoria idzie swoją drogą,
> praktyka swoją.

Nie wiem czemu mam wrażenie, że ktoś tu mi przypisuje przemoc w rodzinie...

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

253. Data: 2005-10-11 13:00:41

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypuszczam, że Adam miał na myśli karę cielesną.

Ciekawe. Napisałam gdzieś o karach cielesnych?

254. Data: 2005-10-11 13:10:56

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
> wiadomości

> Nie wiem czemu mam wrażenie, że ktoś tu mi przypisuje przemoc w
> rodzinie...

Ja się odniosłam do skojarzenia i zjawiska, które nasunęło mi sie na myśl po
wypowiedzi Adama... nie do Ciebie Elske personalnie, skądże znowu!
Rzeczywiście niezręcnzie to wyszło, przepraszam.

Margola

255. Data: 2005-10-11 13:13:24

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
> wiadomości

> Ciekawe. Napisałam gdzieś o karach cielesnych?

To raczej wdrukowane paskiem automatyczne skojarzenie niż dokładna
interpretacja ;)

Margola

256. Data: 2005-10-11 13:34:36

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> [...]
> takim tekstem nie próbowała wyskoczyć. Może dlatego, że zna mnie na
> tyle, że jest w stanie przewidzieć moja reakcję.

Albo za młoda - moja jeszcze z takim nie wyskoczyła, ale stara się;-)

> Ja coś podobnego palnęłam mamie tylko raz (ojcu nie śmiałam). Więcej
> nie powtórzyłam - wystarczył mi wyraz jej twarzy, żeby polecieć do
> kwiaciarni.

Ja z ojcem byłam w w dobrych układach, ale z matką to była wieczna wojna
- bez przeprosin...
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

257. Data: 2005-10-11 13:47:52

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypowiedzi Adama... nie do Ciebie Elske personalnie, skądże znowu!
> Rzeczywiście niezręcnzie to wyszło, przepraszam.

Spoko :-). Dzieciuff nie bijam bo to nic nie daje przecież. Mam swoje
sposoby - na każde z nich inne. Karą w obu przypadkach są dodatkowe prace
domowe - im bardziej się stawiają tym więcej. Mogę się też obrazić i nie
rozmawiać - przeważnie daje to dobre rezultaty.

258. Data: 2005-10-11 13:56:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@n...o2.pl> napisał

> Spoko :-). Dzieciuff nie bijam bo to nic nie daje przecież.

Ale tam nie daje. Daje, tylko trzeba widocznie mocniej uderzać.
I najlepiej kantem (deski) lub końcówką kabla z wtyczką czy pasa z klamrą (w
zależności od tego, czym się bije).

PozdrawiaM

259. Data: 2005-10-11 14:59:56

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Ale tam nie daje. Daje, tylko trzeba widocznie mocniej uderzać.
> I najlepiej kantem (deski) lub końcówką kabla z wtyczką czy pasa z klamrą
(w
> zależności od tego, czym się bije).

Brrr. Znam jednego takiego co do tej pory ślady ma :-/.

260. Data: 2005-10-11 15:08:28

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-10-11 10:57 Elske z nienacka napisal/a:
> IMO w obu przypadkach to jakaś legenda. IMO jak sobie wychowasz tak masz.

Nie mówiłam, ze jestem dobrze wychowana.
Byłam nastolatką, pamiętam jak się zachowywałam w stosunku do mamy i co
mówiłam. Ciągle mi wstyd.

--
oshin, która życzy Elske, żeby to dla niej pozostało legendą

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?
Mieszkanie - problem moralny?
poradnia rodzinna - Poznań?