Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

61. Data: 2005-09-19 15:37:39

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dgmlln$19i$1@inews.gazeta.pl...

>Nie ta miłość to inna. Sorry, ale takie mam zdanie.

Może nie zaznałaś Prawdziwej?

Margola, Co W Jedną Tylko Prawdziwą Wierzy, A I To Z Upadkami W Zwątpienie

62. Data: 2005-09-19 16:19:13

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Drażni mnie jak jasny gwint ;-)

Czasami pasuje... ;)
Ale rozumiem Cię, mnie drażni ubieranie swetrów :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

63. Data: 2005-09-19 16:54:42

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Sep 2005 15:32:37 +0200, na pl.soc.rodzina, Rozmawiacz napisał(a):

> Co to jest krezus?

Bogacz.

puchaty

64. Data: 2005-09-19 16:57:46

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Sep 2005 17:32:05 +0200, na pl.soc.rodzina, Aneta napisał(a):

>... Nie jest sztuką klepać
> biedę latami, przez całe życie, by potem móc powiedzieć, że to w imię
> miłości.

Jeśli to jest szczere, to jest to sztuką.

puchaty

65. Data: 2005-09-19 17:25:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> wrote in message

> Może nie zaznałaś Prawdziwej?
>
> Margola, Co W Jedną Tylko Prawdziwą Wierzy, A I To Z Upadkami W Zwątpienie

az mnie zemdlilo......

iwon(k)a

66. Data: 2005-09-19 18:06:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał(a):

> miłości. Nie ta miłość to inna. Sorry, ale takie mam zdanie.

A ja myślę, że 'kochać naprawdę' to jest rzeczywista wartość, która
pozwala przetrwać biedę.

Pozdrawiam
Ewa

67. Data: 2005-09-19 18:11:49

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> A ja myślę, że 'kochać naprawdę' to jest rzeczywista wartość, która
> pozwala przetrwać biedę.

Czasem może się okazać, że tylko w biedzie się trwa. Jak tylko nastąpi
przypływ gotówki, wszystko się rozpirza.

Eulalka

68. Data: 2005-09-19 19:54:05

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał

> ? Znaczy się, czwarte dziecko? :]*

Znacznie gorzej ..... :-/

cytaty z p.s.s :
"Jestem niedoswiadczonych, choc mocno ocztanym, w sferze seksu facetem.
Niedoswiadczonym bo nie sypiam z kobietami (z facetami tez nie :-)) Poznalem
bardzo atrakcyjna dziewczyne ktora jest rozwodka. Jest duze
prawdopodobienstwo ze wkrotce wyladujemy w lozku. Mam tremę. Czy powinienem
zasiegnac porady seksuologa albo pojsc kilka razy do agencji zeby nabrac
wprawy? "

"Ostatni raz kochalem sie 10 lat temu. Mam problemy z rozluznieniem się. Nie
mam wzwodu. "

"Moje seksualne doświadczenia były dość "skromne". Kilka tygodni z pewną
dziewczyną. Nie mogłem odbyć z nią pewnego stosunku. Robiliśmy sobie to
rękami.
Z inną byłem kilkanaście dni. Tu doszedł wzajemny seks oralny ale ze
stosunkiem też miałem problemy. Byłem jeszcze 2 razy w burdelu. Raz zrobiła
mi laskę a raz stosunek po misjonarsku. I to wszystko. Jak widac skromnie...
WIadomosc z ostatniej chwili. Byłem z tą swoją znajomą (w samochodzie) i
pieściliśmi się. Ona była wilgotna a mnie nawet nie stanął....
Co robic? "

"Narząd nieużywany zanika "

Wredna jestem ... NCHSP :-)

Pozdrawiam
MOLNARka

69. Data: 2005-09-19 20:03:54

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Sep 2005 21:54:05 +0200, na pl.soc.rodzina, MOLNARka napisał(a):

>... Ona była wilgotna a mnie nawet nie stanął....

To musi być troll.

puchaty

70. Data: 2005-09-19 20:08:13

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora