Re: Jestem na glodzie

Data: 2003-08-08 21:54:16
Temat: Re: Jestem na glodzie
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X>

Anna Ladorucka napisal(a):

>czekolade.

>Czemu tak kategorycznie?

Lubie kategorycznie rozprawiac sie z kategorycznymi stwierdzeniami.
;--).

>W pierwszych miesiacach zycia mojego dziecka wolno
>mi bylo spozywac z nabialu 1 jogurt na tydzien.

Tyle Ci pozwolili na szkole rodzenia? Mojej zonie pozwolili na jedna
szklanke mleka lub przetrworow dziennie. Ale i tak zjada kilkakrotnie
wiecej.

>Bardzo cierpialam z powodu
>tego ograniczenia i wyczekiwalam dnia, w ktorym bede mogla zjesc ten jogurt.
>Natomiast dla mojego dziecka odstawienie przeze mnie nabialu bylo bardzo
>korzystne. Z objawow zewnetrznych: calkowicie zniknela ciemieniucha.

Ciemieniucha jest z tym zwiazana????? No cos ty....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla