Re: KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?

From: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?
Date: Fri, 7 Apr 2006 14:06:45 +0200
<e0isl7$irs$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...o2.pl>
<e0j29a$8rm$1@nemesis.news.tpi.pl> <e0j4sl$mkj$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e0jgfc$f0u$2@inews.gazeta.pl> <e0jmie$2g1$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e0jnbs$ff9$1@inews.gazeta.pl> <e0jrcb$imo$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e0jstr$8rn$1@inews.gazeta.pl> <e0jtko$nv8$1@nemesis.news.tpi.pl>
<9...@4...net>
<e0nfsp$mff$1@inews.gazeta.pl> <e0o7pq$o6o$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e0qd98$9ue$2@atlantis.news.tpi.pl> <e0qv3q$nuh$2@atlantis.news.tpi.pl>
<e0rdt7$mru$1@news.onet.pl> <e0s2kb$lju$2@inews.gazeta.pl>
<e0s351$d0k$1@nemesis.news.tpi.pl> <e107fn$g5a$3@atlantis.news.tpi.pl>
<e10h8i$rkc$1@nemesis.news.tpi.pl>

W wiadomości:e10h8i$rkc$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@o...pl> napisał(a):

> Nie nakręcam się, to raczej takie luźne spostrzeżenie. Mnie nazwano
> kilka razy kłamcą (to nie w tym wątku, ale ja pamięć mam dobrą
> niestety) i hipokrytką, powiedziano mi też, że jestem
> nietolerancyjna, bo nie podoba mi się to, co większości się podoba. O
> mojej matce mówi się, że jest nieodpowiedzialna i postępuje
> nieetycznie. Dowiedziałam się też, że mam kompleks braku gotówki. O
> reszcie mojej familii na razie nikt nie napisał, ale obserwując
> zwroty akcji w tym wątku nie byłabym pewna czy nie zahaczy zaraz o
> Araba albo mojego ojca. Bo dzieci to wiadomo - niewiniątka - jak to
> [...]

Kaja, wyluzuj. Nikt nie wyciągał tu Twojej matki tylko po to, żeby Tobie
dokopać. Wątek z matką poniekąd ja zaczęłam, ale sama pisałaś wcześniej, że
jesteś dzieckiem polonisty (szczerze mówiąc myślałam, że to Twój ojciec jest
polonistą a nie mama). Gdybym wiedziała, że zwykłe zwrócenie uwagi na orta,
które się zdarza tutaj nie raz spowoduje taki flejm, to chyba bym spokojnie
dalej patrzyla na "acha".
Arab, Twój ojciec czy ktokowiek inny z Twojej rodziny może zostać tu
"wywleczony" jeżeli sama napiszesz na ten temat coś, typu, że Arab uważa, że
cośtam cośtam. W innym przypadku nie sądzę, aby temat Araba był poruszony.

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość jest pierwszą wśród nieśmiertelnych rzeczy
/Dante Alighieri/