Re: Kamienie kałowe

From: "Juanito" <j...@k...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kamienie kałowe
Date: Tue, 4 Feb 2003 16:50:38 +0100
Sender: j...@k...onet.pl@pa75.kielce.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "km" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
news:b1ok0d$lgd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> powstawaniem kamieni w pęcherzyku żółciowym czy w nerkach.
>
> Wydaje mi się że to trochę rozjaśniło temat ?
> Bardzo chętnie dzielę się wiedzą, z osobami pragnącymi poznać "tajniki"
> medycyny.
> Ale zawsze doprowadza mnie do pasji, gdy widzę, że laicy z niesamowitą
> lubością czerpią ją od szmanów a nie np. z lekcji biologii w szkole
średniej
> (bo to na tym poziomie informacje).

> kumplami
>
> To prawda, przesadziłem , problem z pewnością nie dotyczy wyłącznie
Polaków.
> To ciekawy fenomen XX i XXI wieku - ogromny postęp wiedzy i nauki w
każdej
> praktycznie dziedzinie i nienadążanie większości ludzi ze śledzeniem tego
> wszystkiego, w efekcie zagubienie i szukanie odpowiedzi u "naukowców
> alternatywnych", tzn. szamanów w przypadku medycyny.

Niesamowite ! Poza paroma wyrazami napisałeś stek bzdur, i jeszcze jesteś z
tego dumny... Obecnie w każdym mieście wojewódzkim jest gabinet w którym
wykonuje się takie zabiegi. Idź i popatrz na ich kolekcje, tego co wypłukano
z pacjentów. I nie bredź tutaj o nieukach, bo jesteś żywym przykładem
takiego właśnie osobnika....

Juanito