Kapuśniak

1. Data: 2004-02-24 11:22:03

Temat: Kapuśniak
Od: "Julka" <p...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moje zdolności kulinarne nie są zbyt...dlatego zrwacam się z prośba o pomoc
jak ugotować kapuśniak. Od dawna mam ochote na ta zupe, ale nie wiem za
bardzo jak sie za to zabrać.

Z gory dzieki za pomoc.
Julka

1. Data: 2004-02-24 11:34:54

Temat: Re: Kapuśniak
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Feb 2004 12:22:03 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Julka*, w
wiadomości news:<c1fc4c$b10$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Moje zdolności kulinarne nie są zbyt...dlatego zrwacam się z prośba o pomoc
> jak ugotować kapuśniak. Od dawna mam ochote na ta zupe, ale nie wiem za
> bardzo jak sie za to zabrać.

Ja gotuję kapuśniak w wersji ekspres-zaslupie, bo używam do tego kostek
knorra, ale wychodzi niezły. Na duży gar. - 1,25kg kwaszonej kapusty pokroić
na małe kawałki, do tego ziemniaki pokrojone w kostke i kiełbasa w kostke
(ziemniaki i kiełbasa to tak chyba po kilogramie...). No i gotuję to aż
będzie miękkie, po drodze dodając liść laurowy, ziele angielskie, trochę
pieprzu i nieszczęsną kostkę rosołową, bo mi brakuje tego smaczku.
Opcjonalnie dochodzą warzywa, ale bardzo rzadko, bo bracia nie znoszą.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-02-24 12:31:51

Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje zdolności kulinarne nie są zbyt...dlatego zrwacam się z prośba o
pomoc
> jak ugotować kapuśniak. Od dawna mam ochote na ta zupe, ale nie wiem za
> bardzo jak sie za to zabrać.
A ja sie dolacze. Czy jak gotujecie kapusniak to zabielacie smietana?
Ostatnio bylem u tesciowej i no wlasnie dostalem krupnik zabielony smietana.
Nie bylem zachwycony. Czy u was tez tak podaja?

AJA

1. Data: 2004-02-24 12:36:48

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJA" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
smietana.
> Nie bylem zachwycony. Czy u was tez tak podaja?

Krupnik może być tak i tak, ale kapuśniak - nigdy
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-02-24 13:02:43

Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krupnik może być tak i tak, ale kapuśniak - nigdy
I ja tak samo mysle ale myslalem jedzac ze moze ja sie mylilem...
AJA

1. Data: 2004-02-24 14:26:23

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja tak samo mysle ale myslalem jedzac ze moze ja sie mylilem...
> AJA

Krupnik zabielany smietana nigdy w zyciu mi to strasznie nie pasuje.

Beata

1. Data: 2004-02-24 14:47:18

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Krupnik zabielany smietana nigdy w zyciu mi to strasznie nie pasuje.

Hehe, jedno i drugie, tzn i krupnik i kapusiak ze smietana .... jakos ..
nietentego ;)

a do kapusniaku na koniec zasmazka, i zadnej kielbasy
mieso tylko z tego, na czym kapusniak gotowany .. tzn kosc niekoniecznie
okrojona z miesa :)

Marta

1. Data: 2004-02-24 18:44:35

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c1fnpd$bp5$1@nemesis.news.tpi.pl> Marta Kamińska wrote:

> Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hehe, jedno i drugie, tzn i krupnik i kapusiak ze smietana .... jakos ..
> nietentego ;)

Jak wam nietentego, to nazwijcie zupę z krup u zupę z kapusty zabielane
śmietaną inaczej i wszystko będzie w porządku.

Władysław

1. Data: 2004-02-24 19:36:42

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak wam nietentego, to nazwijcie zupę z krup u zupę z kapusty zabielane
> śmietaną inaczej i wszystko będzie w porządku.

Nie musimy, nam wystarcza, ze nie zabielamy tychze zup :) i jest nam tentego
(tzn nie wiem jak u przedmowcy z kapusniakiem ;) )

Marta

1. Data: 2004-02-25 07:52:12

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja gotuję kapuśniak w wersji ekspres-zaslupie, bo używam do tego kostek
> knorra,
====
To się nazywa knoruśniak.

waldek