Karp

11. Data: 2016-12-30 22:11:49

Temat: Re: Karp
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2016 o 22:09, samya pisze:

> Jednak najlepiej kiedy w kuchni nie ma rutyny i standardow. Kazdy ma
> przeciez swoje preferencje kulinarne.

Niemożliwe. Rankingi są najważniejsze.

Ewa

12. Data: 2016-12-30 22:13:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> Jesli mozna platki blyskawiczne do krupniku, to czemu nie mozna
> majeranku do karpia ?
> Ja np. cytryny do zadnej ryby nie uzyje, bo mi to zestawienie zupelnie
> nie odpowiada, za to zawsze wkrapiam odrobine do rosolu, bo wtedy jest
> bardziej wyrazisty (trawy cytrynowej tez czesto dodaje - tak mi smakuje
> i basta).
> Majeranek do karpia mi bardziej pasuje niz oslawiona cytryna.
> Jednak najlepiej kiedy w kuchni nie ma rutyny i standardow. Kazdy ma
> przeciez swoje preferencje kulinarne.

Więc niech majeranku nie narzuca innym - czy jak to tam było 3-]

--
XL

13. Data: 2016-12-30 22:21:56

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2016 o 22:13, Ikselka pisze:

> Więc niech majeranku nie narzuca innym - czy jak to tam było 3-]

Ja tam sie nie czuje zarzucona majerankiem, ani tez zadnym innym zielem :)

14. Data: 2016-12-30 23:19:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> Ja tam sie nie czuje zarzucona majerankiem, ani tez zadnym innym zielem :)

Nie???? To przecież niezgodne z konwencją tej grupy :-)))

--
XL

15. Data: 2016-12-31 20:53:08

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2016 o 22:11, FEniks pisze:

> Niemożliwe. Rankingi są najważniejsze.
>
> Ewa

Mozna przyjac rozne kryteria i wtedy kazdy wygrywa :)

@

Peklowana Golonka
Pasternak zachwyca.
Jakie nietypowe dania robicie?