Kawa.

11. Data: 2015-11-02 12:50:40

Temat: Re: Kawa.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nika" <w...@m...com> wrote in message
news:n17ige$slh$1@node1.news.atman.pl...

> Ta palarnia jak najbardziej istnieje i ma się dobrze, jadłodajnia też,
> chociaż pierogów nie próbowałam.

O. to fajnie - jakoś jej nie znalazłem ostatnio. dzięki :-)

12. Data: 2015-11-02 13:42:16

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2015 o 12:22, FEniks pisze:
> [...]
domo-500g-kawa-ziarnista/438?gclid=COyYq6XM8cgCFULjG
wodIHsEag

> BTW A próbowałaś innych wynalazków Dallmayr? W Auchan jest kilka różnych
> rodzajów, nie wiem, czy warto ryzykować.
>
> Ewa

http://sklep.artecafe.pl/userdata/gfx/2f51585fdc266b
5ad4959440107bf38b.jpg
Tej jeszcze próbowałam - też jest O.K :3
Wcześniejszym linkiem się nie sugeruj - pierwszy z google, żeby tylko
kawę pokazać - nie szukałam najtańszej ;)

--
Pozdrówki
Anai

13. Data: 2015-11-02 21:40:39

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <w...@m...com> napisał w wiadomości

> Ta palarnia jak najbardziej istnieje i ma się dobrze, jadłodajnia też,
> chociaż pierogów nie próbowałam.
>
> - -
> Nika

Bar Zdrowie istnieje, ale palarnia kawy ?
Szukalam jej w poprzednie wakacje, wiem, ze wchodzilo sie do niej przez
podworze - ale nie znalazlam.
A jeszcze pare lat temu mozna bylo trafic niemal z zamknietymi oczami,
kierujac sie samym aromatem.
Nie pijam kawy, bo nie moge, jednak orzechowej z tej palarni nigdy nie
potrafilam sobie odmowic :)
Podpowiesz jak tam trafic ?
Na Karmelickiej ostatnio bywam dosc czesto, zwlaszcza w odleglosci jakichs
15 metrow od slynnego baru (od 3 miesiecy mam w okolicy telefon w serwisie
:))), jednak nie udalo mi sie dostrzec nawet szyldu palarni.
Moze sie przestawili na sprzedaz calych ziaren, rezygnujac z mielenia i stad
ten brak aromatow ?

Pozdrawiam
@

14. Data: 2015-11-02 22:18:03

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-02 o 21:40, samya pisze:

> [...]
> w serwisie :))), jednak nie udalo mi sie dostrzec nawet szyldu palarni.
> Moze sie przestawili na sprzedaz calych ziaren, rezygnujac z mielenia i

pierwsza brama za barem, szyldu to tam chyba nigdy nie było...
pozdr
Stefan

15. Data: 2015-11-02 22:44:57

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> pierwsza brama za barem, szyldu to tam chyba nigdy nie było...
> pozdr
> Stefan

Dziekuje :)

@

16. Data: 2015-11-02 23:34:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Nov 2015 08:21:41 +0100, stefan napisał(a):

> [...]
> najlepszymi pierogami z kapustą, grzybami czy mięsem),
> Tęsknię nieraz za zapachami tego Krakowa, który odszedł w krakowską mgłę
foto/widoki_krakowa_073.html
> http://www.krakow4u.pl/inne/krakowska_galeria3/html_
foto/widoki_krakowa_069.html
> pozdr nostalgicznie
> Stefan

Piękne obrazy malujesz, aż miło czytać - ale trudno będzie TĘ kawę wg nich
skomponować pomimo nazw i proporcji, bo to i stopień upalenia ważny, i
nawet partia ziarna... Ale nic to, dzięki, poproszę o taką kompozycję, bo
jest ci u nas sklep "Pożegnanie z Afryką", to może dadzą radę mi tę
mieszankę przyrządzić :-)
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

17. Data: 2015-11-02 23:35:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Nov 2015 08:24:43 +0100, Jacek napisał(a):

> A kogo?
>
> Jacek

Co "a kogo"?

18. Data: 2015-11-02 23:37:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Nov 2015 12:11:14 +0100, Anai napisał(a):

> Tej próbowałaś?
> http://www.sklepy-cynamonowe.eu/pl_PL/p/Dallmayr-Pro
domo-500g-kawa-ziarnista/438?gclid=COyYq6XM8cgCFULjG
wodIHsEag
> Mi smakuje...
> W Biedronce mają też kawę stosunkowo tanią, łagodną i z pewnością
> niekwaśną (nie znoszę kwaśnej a np. Jacobs Kronung taka jest :/)
> http://www.biedronka.pl/pl/product,id,1784,name,kawa
-ziarista-le-grand-500-g
> (Crema - nie Espresso).

OK, kupię w ciemno obie. Bo mi już trudno w tym całym gąszczu samej
wybierać. Dzięki :-)

19. Data: 2015-11-02 23:38:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Nov 2015 12:20:01 +0100, FEniks napisał(a):

domo-500g-kawa-ziarnista/438?gclid=COyYq6XM8cgCFULjG
wodIHsEag

> Tylko ta i tylko ziarnista (bo w ogóle jeśli kupować kawę, to
> ziarnistą). Przynajmniej dla mnie najlepsza.
> W stałej sprzedaży w Lidlu ją mają. Trochę drożej niż w tym linku, ale
> za to od ręki, jak ktoś ma L. pod ręką. ;)

O jak fajnie, że jest w Lidlu, to będę mogła już jutro kupić :-)
Dzięki!

20. Data: 2015-11-03 08:41:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
-ziarista-le-
grand-500-g

> OK, kupię w ciemno obie. Bo mi już trudno w tym całym gąszczu samej

Celuj w Gold i czerwoną (opakowanie), jeśli nie chcesz kwaśnej.

J.

www.kontestacja.com

Najlepsza śmietana
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)