Re: Kawalerskie życie

From: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kawalerskie życie
Date: Mon, 27 Nov 2000 20:40:01 +0100

Użytkownik "(Na)Lesnik" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
news:8vt82l$f99$1@news.tpi.pl...
| Dobra, nie będę się spierać, że jajka gotowane są mało obiadowe. Ale nie oto
| mi chodziło. Chciałbym, aby na grupie znalazły się przepisy, które nie tylko
| są łatwe, potrawy z nich przygotowane są smaczne, ale oprócz tego ich
| przygotowanie zajmuje bardzo mało czasu.

To dorzucę Ci jeszcze jeden pomysł. Znowu z jajkami, ale tak się składa,
że prawie zawsze mamy je w domu albo możemy kupić po drodze. Otóż kiedy
zostało nam trochę gotowanego makaronu (albo jeśli mamy czas na ugotowanie),
to b. smacznie jest sobie ten makaron przesmażyć, wbić do tego jajka,
posolic, popieprzyć, dodać słodką paprykę. Ja lubię też pokropić tabasco
albo sosem z zielonych jalapeno (może to też tabasco? nie chce mi się iść
do kuchni sprawdzać).

Doskonałe dla takiego kluskożercy, jak ja, są w też makarony z jakimś
sosikiem - pomidorowy, pesto - albo na słodko z białym serem, cukrem
i śmietaną. Albo można rozmrozić sobie truskawki i zjeść z tymi kluskami
oraz takoż cukrem i śmietaną.

B. lubię też spaghetti carbonara - proste i szybkie, a sycące. Robię wg.
przepisu podanego tu kiedyś przez Przemysława Koziarskiego:

"Przepisow sa mnostwa :)) Ja robie tak :
gotuje makaron, w miedzyczasie w garnku podsmazam boczek pokrojony w kostke,
osobno przygotowuje sobie mieszanine 2 jajek, smietany 30% oraz startego
parmezanu no i oczywiscie pieprzu, jak makaron sie ugotuje to sie go
odczedza, wrzuca do garnka z boczkiem, wlewa mieszanine i doslownie chwile
grzeje az sie jajka zetna. od razu na talerz i podawac"

Pycha...

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise