Re: Kefir dobry na wszystko!

Subject: Re: Kefir dobry na wszystko!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<5b066f91$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
<5b0a889e$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
<5b0a9ec3$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b0aeae3$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Tue, 29 May 2018 09:58:47 +0200

W dniu 2018-05-27 o 20:33, d...@g...com pisze:
> To bardzo miło z twojej strony że zwracasz się do mnie protekcjonalnie
"młodzieńcze"....)) Nikt tak do mnie się nie zwracał od pół wieku.

> A ty gdybyś spróbował np łykowatych zielonych pomarańcz kubańskich, cytryn-ulęgałek
czy parówek z tamtych czasów jadących na kilometr mączką rybną to nie pisałbyś takich
głupot. Nie wspominam już o śląskiej o konsystencji gumowej chrząstki. Co do papieru
to spytaj towarzyszy.

> Widocznie chodziliśmy do różnych sklepów i stąd zupełnie różny obraz komuny.
> Dla mnie PEEREL to sowieckie jarzmo ale ty możesz to inaczej widzieć. Masz prawo.
Nic mi do tego.

> pozdrawiam

Inaczej być nie może, albo ktoś cię ogłupił do tego stopnia że jego tezę
przedstawiasz jako swoją albo tylko spekulujesz o tamtych wędlinach, ale
wniosek i tak jest jeden - nie przedstawiasz prawdy i stanu faktycznego.
Tak że najprawdopodobniej w czasach gdy w PRLu sprzedawano "białą", czy
"śląską" to ciebie nie było na świecie.

W PRLu nigdy nie spotkałem się z kubańskimi pomarańczami, ale już w
takim NRD były w ciągłej ofercie.

Bzdura - tobie system obrzydził tak że nie smakowała ci nawet biała czy
parówka. Ja kieruję się tylko smakiem. Widzisz PRL też mi wiele
obrzydził, np gorzałę, to dopiero było ordynarne paskudztwo, albo
kaszanka - dzisiaj jest nieporównywalnie lepsza. Tak że zastanów się o
czym piszesz bo z siewcą antyprlowskiej propagandy nie zamierzam
dyskutować. I w ogóle o polityce, na tej grupie.