Re: Kipiący miód

Data: 2016-08-16 23:29:02
Temat: Re: Kipiący miód
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 16 Aug 2016 23:10:25 +0200, Dariusz K. Ładziak napisał(a):

> Pijam miody pitne od czterdziestu lat - a Cieślaka w księgozbiorze mam
> od ponad czterdziestu lat...

Co ma Cieślak do wiatraka?
Nie jedyny to autor przepisów.

A już np. podawane przez niego proporcje kwasu cytrynowego w przepisach na
wina są nie do przyjęcia - zawyżone niemiłosiernie. Do moszczów z polskich
owoców (które są kwaśniesze niż np. owoce w ciepłych regionach Europy) nie
potrzeba tyle tego kwasu sypać, albo i wcale. No, może do gruszek i
czereśni.
Tak że wiesz - autorytet to może Twój, ale nie mój.