Data: 2010-10-20 06:28:33
Temat: Re: Kłamstwo
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
news:i9kusp$d91$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:i9kuir$g6r$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
>> news:1hio4mw9fal81.psh00amniqii.dlg@40tude.net...
>>> Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:01:44 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):
>>>
>>>> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
>>>> news:13w0v19of0qr.c8xhweejbgcq.dlg@40tude.net...
>>>>> Dnia Tue, 19 Oct 2010 20:57:24 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):
>>>>>
>>>>>> A w temacie samolotów pasażerskich
>>>>>> do bani, podobno nie są do bani - tak słyszałem.
>>>>>
>>>>> Najprawdopodobniej najlepsze samoloty na swiecie?
>>>>> ;-P
>>>>
>>>> Dokładnie. Nie wierzyć w to co mówią. Jak kiedyś leciałem LOT-em to mi
>>>> uszy
>>>> zatykało przy wznoszeniu i opadaniu, co jednoznacznie świadczy że
>>>> samolot
>>>> był dziurawy ;)
>>>>
>>> To tylko wrażliwość na zmiany ciśnienia.
>>
>> Zgadza się. Ale tak serio mówiąc, zmiany ciśnienia wewnątrz kadłuba biorą
>> się głównie z jego nieszczelności.
>
> Oo. Serio? To nie wiedziałem
Tak, ale tylko w ramach doswiadczenia inzynierskierskiego a la Korwin. Po
pierwsze primo samolot musi zaciagac (i wyrzucac) powietrze z zewnatrz (bo
by sie udisili), po drugie zatykanie czasem jest juz na plycie lotniska. Po
trzecie promo cisnienie jest regulowane automatycznie i powyzej 2000m nie
powinno sie zmieniac.
|