Strona główna Grupy pl.soc.rodzina Kłopot z szfagrem:-(, bardzo, bardzo długie dla wytrzymałych Re: Kłopot z szfagrem:-(, bardzo, bardzo długie dla wytrzymałych

Re: Kłopot z szfagrem:-(, bardzo, bardzo długie dla wytrzymałych

Data: 2002-09-10 10:05:06
Temat: Re: Kłopot z szfagrem:-(, bardzo, bardzo długie dla wytrzymałych
Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl>

MOLNARka wrote:

> to nawet lepiej dla Daniela, jak spotka się z czymś takim i nauczy sam
> reagować. Bo to go _niestety_ nie ominie. Społeczeństwo mamy jakie mamy i z
> różnego rodzaju szykanami będzie się spotykał a Ty go zawsze nie obronisz
> więc najwyższa pora żeby on sam uczył się bornić.

MOLNARko, Daniel nie mówi jeszcze "babcia", pewnie jeszcze wiele z tego
co juz słyszy nie rozumie, bo słyszy dopiero od 2 lat. Sadzę, że na
samoobrone przyjdzie czas później, na razie nie ma sie jak bronić.
Jedyne co mógłby zrobic to przylać dokuczajacej kuzyneczce, a takiego
zachowania nie chce go Dorunia uczyć.

Katarzyna