Kobieca przewrotność.

61. Data: 2015-07-14 22:54:04

Temat: Re: Kobieca przewrotność.
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2015 o 22:42, Penetrator pisze:
> Na zachodzie sąd musi ci udowodnić, w polsce nawet jak udowodnisz brak winy i tak
zostaniesz skazany i taki ustrój jest stalinowski. A jak ciebie by posadzili na
CZARYM, więzienia o zaostrzonym rygorze to nie wyjdziesz już normalny, a biją że
łamią kości.
myslisz, ze wszystkie zaklady penitancjarne sa takie na zachodzie jak w
przyslowiowej Szwecji? ze tam nie ma przewalek? prokurowania dowodow
itp.? a poza tym kto tu sie rozpisywal optymistycznie o wieziennym
samosadzie?

--
gazebo

62. Data: 2015-07-14 22:57:15

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
przyslowiowej Szwecji? ze tam nie ma przewalek? prokurowania dowodow
itp.? a poza tym kto tu sie rozpisywal optymistycznie o wieziennym

Pedofila ci wpierdlu zajebią, to najgorszy tym zwyrodnialca. Oprócz tego że polskie
więzienie to gułag stalinowski to jeszcze wtenczas masz więzniów przeciwko sobie.

63. Data: 2015-07-14 22:57:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> Pszemol
>
> No ale Ty tak samo ślepniesz jak oni bo zafiksowałeś się, że prewencja
> równoważna jest oskarżaniu o winie za gwałt ofiary i dlatego nie chcesz mi
> odpowiedzieć na pytanie czy zaprowadziłbyś swoje dzieci księdzu na pidżama
> party... Pasujesz do tego kraju!
>

> Ja miałem to samo, wielokrotnie słyszałem, a może ty ich sprowokowałeś
> czymś, bandyci bez powodu nie napadają. To traumatyzuje podwójnie, tak
> samo jak Michalik po raz kolejny, dał traume zgwałconym dzieciom. I ty
> zachowujesz się jak Michalik, stousz po stronie bandytów a nie ofiar.

No ale kara za sprowokowanie przestepstwa chyba jest inna niz za
przestępstwo?

64. Data: 2015-07-14 23:02:43

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
gazebo
- pokaż cytowany tekst -
Pedofila ci wpierdlu zajebią, to najgorszy tym zwyrodnialca. Oprócz tego że polskie
więzienie to gułag stali...

To widać po samookaleczeniach, na taką Smutną w Łodzi co chwila przyjeżdza karetka,
bo ten połknął chaczyk, ten sobie zasypkę do oczu nasypał by wypaliło oczy, bo może
kalekę wypuszczą, ten napił się tyle czaju że padaczkę dostaje by na szpital
pojechać, bo warunki są takie że wolą się skrzywdzić aby chociaż na szpital trafić.
Smutna to 3000 więzniów i co noc masz kilka razy karetkę.

65. Data: 2015-07-14 23:05:01

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
No ale kara za sprowokowanie przestepstwa chyba jest inna niz za
przestępstwo?

Oskarżanie ofiary że prowokuje to rozgrzeszanie bandyty i przyczynanie się do
zwiększania ilości napadów.

66. Data: 2015-07-14 23:05:41

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2015 o 23:02, Penetrator pisze:
> [...]
pojechać, bo warunki są takie że wolą się skrzywdzić aby chociaż na szpital trafić.
Smutna to 3000 więzniów i co noc masz kilka razy karetkę.
kotwicy na ostro juz sie nie stpsuje?

--
gazebo

67. Data: 2015-07-14 23:12:56

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
pojechać, bo warunki są takie że wolą się skrzywdzić aby chociaż na szpital trafić.
Smutna to 3000 więzniów i co noc masz kilka razy karetkę.

Stosuje, to są tak zwane połyki, robi się to z żyletek do golenia, ale zamiast się
bawić w konstruowanie to się połyka ostrza żeletki. Przecież przez kretyna też sobie
łyknąłem proszku do prania, bo mi Janek na spacerze mówi, że dostał zajebistą
cherbate, a jeden taki idiota sobie otruć postanawił bo on nie wytrzyma i chce na
szpital. A ja złapałem za ten kubek i przez kretyna 2h rzygałem kurwa.

68. Data: 2015-07-14 23:28:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> przestępstwo?
>
> Oskarżanie ofiary że prowokuje to rozgrzeszanie bandyty i przyczynanie

Według jakiego prawa to rozgrzesza?

Umówmy się, że ja Cie "sprowokuję", np zwyzywam od padalców, Ty chwycisz za
nóż i mnie zadźgasz 20 razy na śmierć...
Twierdzisz, że nie pójdziesz siedzieć za zabójstwo?

69. Data: 2015-07-14 23:35:41

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Według jakiego prawa to rozgrzesza?

Umówmy się, że ja Cie "sprowokuję", np zwyzywam od padalców, Ty chwycisz za
nóż i mnie zadźgasz 20 razy na śmierć...
Twierdzisz, że nie pójdziesz siedzieć za zabójstwo?

Ty twierdzisz że trzeba mnie wypuścić bo mnie sprowokowałeś, no tak samo masz z tym
gwałtem sanitariuszy, dostali w zawieszeniu, bo podobno ona ich sprowokowała i tym
samym bandziory zamiast siedzieć pójdą zgwałcić znowu, a kolejna ofiara nie zgłosi bo
mentalność idioty się zaraz zapyta czy pani nie prowokowała, a przemol krzyknie....
to prewencja. Nie to przyzwolenie na bandytyzm.

70. Data: 2015-07-14 23:49:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> Twierdzisz, że nie pójdziesz siedzieć za zabójstwo?
>

> Ty twierdzisz że trzeba mnie wypuścić bo mnie sprowokowałeś,

Gdzie tak twierdzę? Masz halucynacje?

Uważam, że powinieneś pójść do paki bo jesteś przestępcą.

Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa
Masochizm czy pewność siebie?