Kolacja dla obcokrajowców

1. Data: 2005-04-05 10:58:56

Temat: Kolacja dla obcokrajowców
Od: "Aggie" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

w sobote bede goscic u siebie rodzine z za wielkiej wody. Nie sa Polakami, ale
juz pare razy u nas byli. Przyjda oczywiscie na wyzerke :) Beda u mnie na
kolacji, ktora pewnie przedluzy sie do nocy. Planuje podac zimna plyte, plus
frankfuterki i salatki. Chce tez dodac sledzie i jajka faszerowane. Prosze o
jakies sugestie, co smacznego i naszego moge jeszcze podac?

Menu obiadowe nie wchodzi w gre - moja mama juz zarezerwowała barszcz czerwony,
rolady z kluskami slaskimi i 'modra' kapuste.
Dodam jeszcze, ze na deser planuje ciasta, np. brzoskwiniowiec/ szarlotka.

Agnieszka

1. Data: 2005-04-05 11:10:21

Temat: Re: Kolacja dla obcokrajowców
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aggie" <y...@a...pl>
> [...]
na
> kolacji, ktora pewnie przedluzy sie do nocy. Planuje podac zimna

A z czego ta płyta i te fr...

> i salatki. Chce tez dodac sledzie i jajka faszerowane. Prosze o
> jakies sugestie, co smacznego i naszego moge jeszcze podac?
[...]

Otwórz na chybił trafił Polską Kuchnię.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-05 11:36:02

Od: "Aggie" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z czego ta płyta i te fr...

Zimna płyta: wedliny, sery, pomidorek, ogórek, grzybki, sledzik własnie, jajka
etc. Fr... to takie kiełbaski grzane, podawane na ciepło ;)

Agnieszka

1. Data: 2005-04-05 11:42:22

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d2ts11$jss$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

> Użytkownik "Aggie" <y...@a...pl>
> Polakami, ale
> na
> plyte, plus
>
> A z czego ta płyta i te fr...

Płyta pewnie z bakelitu. CD się nagrzewają w czasie odtwarzania.

> [...]
>
> Otwórz na chybił trafił Polską Kuchnię.

Albo przegugluj naszą grupę. Temat był omawiany kilkakrotnie i
przynajmniej dwukrotnie gruntownie przedyskutowany. Jak już zapoznasz
się z tym, co było powiedziane i będziesz miała nadal wątpliwości wróć i
zadaj konkretne pytania.

Władysław

1. Data: 2005-04-05 12:08:49

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <6...@n...onet.pl>,
"Aggie" <y...@a...pl> wrote:

> Zimna płyta: wedliny, sery, pomidorek, ogórek, grzybki, sledzik własnie,
> jajka
> etc.

A gdzie tu płyta?

Władysław

1. Data: 2005-04-05 12:11:20

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> frankfuterki i salatki. Chce tez dodac sledzie i jajka faszerowane. Prosze o
> jakies sugestie, co smacznego i naszego moge jeszcze podac?

polecam meduze i lornete :)

kto wie co to?
pzdr
p.

1. Data: 2005-04-05 12:16:22

Od: "Aggie" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przynajmniej dwukrotnie gruntownie przedyskutowany. Jak już zapoznasz
> się z tym, co było powiedziane i będziesz miała nadal wątpliwości wróć i

Przeguglowałam, z ciekawych wypowiedzi, znalazłam tylko Twoją Władysławie,
jednak wiekszość to dania obiadowe, których ja chce uniknąć.
Szukam podpowiedzi na przystawki na zimno, coś naszego, smacznego i
niekoniecznie czasochłonnego.

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2005-04-05 12:20:43

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

Polakami, ale
Prosze o

> polecam meduze i lornete :)
>
> kto wie co to?

Kazde dziecko wie :P

ale faktycznie ladnie ugarniurowana galantynka dodala by kolorytu
taka z groszkiem kukurydza itp...z kurczakaz cieleciny albo i z ryby
jakowejs..

tyle ze po ostatnich doniesieniach róznych TV to nie wiem czy zelatyna
to nadaje sie do uzywania czy nie..

Marek

1. Data: 2005-04-05 12:34:34

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
> polecam meduze i lornete :)
>
> kto wie co to?

Hehe, meduze starym zwyczajem przechodnia, bo zakaska jest obowiazkowa:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-04-05 12:52:59

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU

napisał w wiadomości news:d2u06i$tcl$1@news.lublin.pl...

> [...]
> jakowejs..
>
> tyle ze po ostatnich doniesieniach róznych TV to nie wiem czy zelatyna

Jak ktoś ma wątpliwości to może użyć wieprzowej (żelatyny)

Proszę polećcie szybkowar
Żreć trzeba zawsze...
zdobienie tortu
pytanie może mało tematyczne