Kominek i podczerwień

11. Data: 2014-11-26 21:18:14

Temat: Re: Kominek i podczerwień
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-26 20:17, k...@g...com pisze:

> Na 120% jesteś Rosjaninem. Rosjanin zadając pytanie zna odpowiedź. I każda inna
wzbudza w nim podejrzenie że ktoś chce go oszukać. Rozwiązaniem nie jest metalowy
parawan tylko takie palenie żeby mniej ciepła było emitowane przez szybę.

Tak sie dziwnie składa,że lwia część ciepła wyłazi przez szybę i
podgrzewa mi moje nierosyjskie fotele. Nie będę palił jak ty, tworząc
metr sadzy na szybie.
Poza tym pytanie dotyczyło parawanu, a nie sposobu palenia.

12. Data: 2014-11-26 21:41:54

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 listopada 2014 21:18:15 UTC+1 użytkownik Frez napisał:

> [...]
> metr sadzy na szybie.
> Poza tym pytanie dotyczyło parawanu, a nie sposobu palenia.

Twoje rozwiązanie to leczenie syfa pudrem. Masz za małe pomieszczenie na kominek.

13. Data: 2014-11-26 22:37:40

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-26 21:18, Frez pisze:

> [...]
> metr sadzy na szybie.
> Poza tym pytanie dotyczyło parawanu, a nie sposobu palenia.

Nie zrozumiałeś, mam wrażenie, przekazu. Kominek w pomieszczeniu 20m2 to
jakieś nieporozumienie. Jak nahajcujesz solidnie, to nie dotkniesz
ściany po przeciwnej stronie...

Pozdrawiam,
MW

14. Data: 2014-11-26 23:46:40

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 listopada 2014 22:37:41 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> Nie zrozumiałeś, mam wrażenie, przekazu. Kominek w pomieszczeniu 20m2 to
> jakieś nieporozumienie. Jak nahajcujesz solidnie, to nie dotkniesz
> [...]

Do takiego pomieszczenia potrzebne jest źródło ciepła o mocy maksymalnej 3-4kW, jeśli
ma służyć do ogrzewania. Dobrym rozwiązaniem jest automatyczny piecyk na pelet. Jeśli
dla bajeru to kominek na biopaliwo w żelu. Najmniejsze kominki na drewno to chyba
10kW. W małym pomieszczeniu taki kominek grozi pożarem.

15. Data: 2014-11-27 00:56:35

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2014 21:18:14 +0100, Frez napisał(a):

> Tak sie dziwnie składa,że lwia część ciepła wyłazi przez szybę i
> podgrzewa mi moje nierosyjskie fotele. Nie będę palił jak ty, tworząc
> metr sadzy na szybie.

A tak to podgrzeje parawan, a ten z kolei otoczenia. Tobie się wydaje, że
ten parawan w jakiś magiczny sposób skonsumuje ciepło oddane do
pomieszczenia?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

16. Data: 2014-11-28 15:58:08

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 00:56, Borys Pogoreło pisze:

> A tak to podgrzeje parawan, a ten z kolei otoczenia. Tobie się wydaje, że
> ten parawan w jakiś magiczny sposób skonsumuje ciepło oddane do
> pomieszczenia?

A jesteś w stanie dostrzec różnice posadowienia tekstylnego fotela w
odległości 1m od kominka a siatkowego parawanu?

17. Data: 2014-11-28 15:59:57

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-26 23:46, k...@g...com pisze:

> [...]
Jeśli dla bajeru to kominek na biopaliwo w żelu. Najmniejsze kominki na drewno to
chyba 10kW. W małym pomieszczeniu taki kominek grozi pożarem.
Bzdury piszesz.
Nie udało ci si obejrzeć dotychczas mojego wyposażenia pokoju i rozkładu
mebli w stosunku do kominka.

Gaz też grozi wybuchem. A nóż skaleczeniem.

18. Data: 2014-11-28 16:02:59

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-26 22:37, wolim pisze:
> Nie zrozumiałeś, mam wrażenie, przekazu. Kominek w pomieszczeniu 20m2 to
> jakieś nieporozumienie. Jak nahajcujesz solidnie, to nie dotkniesz
> [...]
Nie widziałeś zatem kominka funkcjonującego w takim pomieszczeniu, skoro
takie dziwactwa piszesz.
Eksploatuję go od 4 lat, a temat tego wątku dotyczył korekty w
rozprowadzaniu ciepła.Zdarzyło mi się napalić porządnie i nic poza ew.
parawanem nie jest mi potrzebne.

19. Data: 2014-11-28 16:18:20

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Frez wrote:

> [...]
> Eksploatuję go od 4 lat, a temat tego wątku dotyczył korekty w
> rozprowadzaniu ciepła.Zdarzyło mi się napalić porządnie i nic poza ew.

skoro jest tak dobrze to czemu jest tak źle?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

20. Data: 2014-11-28 17:42:07

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 16:18, masti pisze:

> skoro jest tak dobrze to czemu jest tak źle?

Ludzie! Wydawało mi się,ze temat jest prosty: jaki parawan i z czego.
Tymczasem mówicie tu o metafizyce i innych aspektach budowlanych.

Proste -jak jest za gorąco, to stawiam parawan i tyle.Zamiast
przemeblowywać pokój.
I nie radźcie mi,żebym wyburzył kominek i wstawił tam brytfankę na
wkłady spirytusowe albo powiększał mieszkanie.

Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
Dźwignie do zaworów kulowych
Maryland Judge James J. Lombardi CRAVING Young Judicial CUNT
Odszkodowanie za zalenie mieszkania
Boazeria - zrywac czy zostawic ??