Re: Komisja

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Komisja
Date: Fri, 31 Aug 2001 21:46:57 +0200

"Sylwi@" napisał(a):

> Użytkownik Grzegorz Mikołajczak <g...@p...com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9mn8q6$o5s$...@n...tpi.pl...

> Na mój gust to przemawia na Twoją niekorzyść i o tym raczej bym nie
> wspominała jeżeli nie masz tego udokumentowanego. Dlaczego .... ?
> Będąc w Ustroniu rozmawiałam na ten tenat z Panią (przepraszam ale nazwiska
> nie pamiętam) z PZG z Łodzi.
> Odpowiedziała na wszysekie moje pytania a dodatkowo powiedziała jeszcze
> conieco od siebie.
> I tak dowiedziałam się,. że na moją korzyść przemawia, że w orzeczeniu (tym
> [...]

Zgadza się, to co napisałaś Sylwio jest prawdą, lepiej gdy jekieś inwalidzwo
powstało w trakcie pracy zawodowej, to się wiąże z prawem do rent z FUS-u.
Niestety na ZUS-owskiej komisji trzeba udowodnić, że nastąpiło pogorszenie
stanu zdrowia.
Co do komisji do rzekanie niepełnosprawności tego ne wiem.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |