Kompleks malego penisa

31. Data: 2006-08-20 22:40:09

Temat: Re: Kompleks malego penisa
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon napisał(a):

> Ciekawe czy były prowadzone jakieś badania naukowe w tym kierunku, bo może
> to tylko hipoteza.

Byly. I to calkiem niedawno (ze 2-3lata temu) opublikowane (z makieta
pochwy i roznymi ksztaltami penisa), ale w tej chwili nieeeechce mi sie
szukac tej publikacji. O ile pamietam wyszlo, ze prawdziwy penis jest
niemal optymalnie wyprofilowany - usuwa ok. 90% wczesniej zdeponowanego
w pochwie nasienia.

W kazdym razie gdy pisal to ten hochsztapler-awanturnik Beker, koncepcja
ta najprawdopodobniej byla tylko hipoteza.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

32. Data: 2006-08-20 23:10:05

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quasi wrote:
(...)
> W kazdym razie gdy pisal to ten hochsztapler-awanturnik Beker, koncepcja
> ta najprawdopodobniej byla tylko hipoteza.

Może ; ) Ale ciekawe hipotezy też są godne uwagi, nie uważasz? Poza tym
Baker jest o tyle godny polecenia, że nie przynudza. Choć dużą wadą
"Wojny plemników" jest to, że pisząc popularnonaukową wersję swojej
książki darował sobie jakiekolwiek odniesienia do badań. Ewentualnie
czasem podaje ilości % wynikające z 'jakiś' badań, czasem jeśli już
musi... Ale dla nie-biologa jako "lektura do autobusu" może być ; )

pozdr,

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

33. Data: 2006-08-20 23:21:43

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

es_ napisał(a):

> Może ; ) Ale ciekawe hipotezy też są godne uwagi, nie uważasz?

Ciekawe hipotezy to absolutna podstawa nauki. Niezbedna jej do zycia jak
powietrze. Bez hipotezy nie zrobiono by badan.

> Choć dużą wadą
> "Wojny plemników" jest to, że pisząc popularnonaukową wersję swojej
> książki

A jest wersja niepopularna?

> darował sobie jakiekolwiek odniesienia do badań.

Najwiekszy zarzut pod adresem Bekera to to, ze wspomina o rzekomych
"faktach", ktorych nigdy nikt zadnymi badaniami nie potwierdzil. Chodzi
mianowicie o adaptacyjna specjalizacje plemnikow do roznych funkcji.
Czegos takiego nigdy nie zaobserwowano.

Poza tym fantazjuje cos o punkcie G.

pozdrawiam
Quasi

34. Data: 2006-08-20 23:28:52

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Aug 2006 00:40:09 +0200, Quasi napisał(a):

> [...]
> szukac tej publikacji. O ile pamietam wyszlo, ze prawdziwy penis jest
> niemal optymalnie wyprofilowany - usuwa ok. 90% wczesniej zdeponowanego

LOL jestem pod wrażeniem :)
BTW na tym przykładzie dobrze widać, że wcale nie chodzi o "przedłużenie
gatunku" jako całości. Aż dziw bierze, że wciąż tylu ludzi w to wierzy.

--
Immon

35. Data: 2006-08-20 23:51:44

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Aug 2006 00:01:47 +0200, Quasi napisał(a):

> "Oslawiony punkt G" najprawdopodobniej nieistnieje...
> [ http://tinyurl.com/g9vbg ]

Czyżby chodziło o modę, która miała spowodować popyt na nowy typ wibratorów
"G-Spot Vibrator"? Nie zdziwiłbym się.
A kobiety pewno uległy presji i aby być trendy przechwalają się koleżankom,
że osiągają nieziemskie orgazmy dzięki pobudzaniu punktu G :)

--
Immon

36. Data: 2006-08-20 23:57:25

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon napisał(a):

> Czyżby chodziło o modę, która miała spowodować popyt na nowy typ wibratorów
> "G-Spot Vibrator"? Nie zdziwiłbym się.

Raczej nie. To raczej typowy mit dodatnio sprzezony zwrotnie z kobieca
prasa brukowo-kolorowo-poradnikowa.

A moze jakis meski spisek, majacy na celu zapobiec popadaniu kobiet w
lechtaczkocentryzm? ;-)

> A kobiety pewno uległy presji i aby być trendy przechwalają się koleżankom,
> że osiągają nieziemskie orgazmy dzięki pobudzaniu punktu G :)

Tak, taki zapewne byl jeden z mechanizmow propagacji tego mitu.

pozdrawiam
Quasi

37. Data: 2006-08-21 01:25:46

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ekran" <e...@w...pl> wrote in message

> Mam obawy czy Cie zjedza kpinami. Są jakieś podręczniki z ćwiczeniami -
> czy
> skuteczne nie wiem - nie stosowałem krąża po sieci dwa ebooki na temat
> powiększania. Jesli chcesz poszukaj, jak znajdę prześlę Ci na priva

Hehehe i co? Ma masowac codziennie po pol godziny kutasa zeby sie zrobil
wiekszy?
Wierzysz w te bzdury?
--

Bluzgacz
GG:5015

38. Data: 2006-08-21 01:28:42

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Morderca uczuć" <l...@t...pl> wrote in message
ps.com...

>Wielkość nie ma większego znaczenia.

Tak mowi kazdy kto ma malego

>Wiele dziewczyn czuje ból w
>kontakcie z dużym penisem.

Jak jej pakujesz na sucho i walisz ja jak banda turkow to nawet laski z
pornoli bol czuja......
--

Bluzgacz
GG:5015

39. Data: 2006-08-21 01:30:08

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> wrote in message

> A może prawdziwy mężczyzna powinien rozerwać olbrzymim penisem pochwę?

Co to znaczy olbrzymi penis?
Jezeli chodzi o mnie to olbrzymi jest powyzej 30cm dlugosci i srednicy
wiekszej niz 6cm.......
--

Bluzgacz
GG:5015

40. Data: 2006-08-21 01:41:12

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x" <y...@o...pl> wrote in message

> Nie liczy się wielkość, a jakość.

Oczywiscie, hehe.
A co sie liczy? Technika pewnie?
Jak masz malego kutasa to nawet technika nie pomoze
Aha i uscisle, bo mi Saulo tutaj uzmyslowil jedna rzecz: wielkosc rozumiem
zarowno w dlugosci jak i grubosci fiuta, ktora jest na rowni wazna z
dlugoscia.

Boże, to tak jak z silikonowymi piersiami.
> Tłuką te chore media do głów, że wielkie jest piękne i potem mamy takie
> "problemy".

Czlowieku, czy cycki biora bezposrednio udzial w penetratio per vaginam?
Wiec co kurwa porownujesz te dwie zupelnie odrebne rzeczy?

Daj sobie spokój z martwieniem się o wielkość, myśl o jakości,
> grze wstępnej, pieszczotach itd, ale nie o centymetrach!

A jak bedzie mial z kobieta ochote na szybkie rzniecie to tez ma myslec o
grze wstepnej i pieszczotach? Tam nawet technika za bardzo sie nie liczy
tylko wlasnie dostepnosc kobiecej cipy i z calymi twoimi poradami jego maly
kutas nie da sobie rady. Pomysl jak np bedzie chcial ja przeleciec w malym
aucie, w kiblu, w podworzu, na balkonie podczas imprezy.
Pomysl rowniez o innych aspektach: odpada mu kilka swietnych pozycji kiedy
bedzie sie pierdolil z panienka.
Na pewno wiekszosc pozycji od tylu, czesc pozycji bocznych itp. Dla
wiekszosci osob pozycja "od tylca" jest pozycja ulubiona, przywraca w
czlowieku pierwotne albo zwierzece instynkty. Przestan mu macic w glowie
tymi banalami.

Odkryj sztukę
> pieszczenia kobiety (co jest baaaaardzo rzadkie u mężczyzn), a zobaczysz,
> że dziewczyna nigdy nie powie słowa o Twoich cm.

Czy widziales kiedys faceta, ktory caly czas piesci kobiete i chce zeby ona
tez go tylko piescila?
Naturalna koleja rzeczy jest stosunek, rowno pozadany przez OBIE strony.

> Poza tym duży penis to niekiedy ból dla kobiety,

Moze w 10%. Niektore kobiety po prostu maja plyta pochwe i stad ten bol.
Ale pozostaje 90%. Bolu kobieta nie odczuwa jezeli jest odpowiednio
podniecona. Tylko ktos kto pakuje sie jej do cipy na chama kiedy ona na to
nie ma ochoty lub nie jest podgrzana jest w stanie jej sprawic bol.

a 10,5 cm....... aż
> sprawdzę na linijce.... nieeeeee, no super! chłopie czym Ty sie martwisz?!
> po co Ci większy????? takim też zdziałasz cuda!

Moze u Ciebie.
--

Bluzgacz
GG:5015

Lękowa wizja swiata i jak jej nie ulec
a kto nie jara?
Analiza ryzyka
Paranoja: problem grupowych politykerow, pewnego radia i rzadzacej koalicji
konflikt w małżeństwie - jak pomóc?