Re: Krem budyniowy.

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Krem budyniowy.
Date: Mon, 3 Mar 2014 08:51:37 +0100

> który w MOJEJ wersji jest prawie bez roboty:
> Ugotować budyń z odpowiednią ilością cukru lecz dać trochę mniej
> mleka, włożyć do gorącego budyniu cukie waniliowy i masło, nieważne, czy
> twarde, czy nie. Wymieszac do roztopienia się masła. Przykryć, odstawić do
> wystudzenia, od czasu do czasu zamieszać łyżką tyle tylko, żeby masło
> tężejąc nie zebrało się na wierzchu w jedną taflę. Po wystygnięciu do
> temperatury pokojowej ubić chwilę na najwyższych obrotach. Gotowe :-)
>
> Zalety:
> - idealna masa do tortu
> - podstawa do innych mas
> [...]
Nie roztapia się masła.
MIękkkie miksuje się z wystudzonym budyniem , ja używam końcuwki jak do
majonezu, z 2 nożykami, długo, dopiero jak jest istotnie miękkie i
jednolite, koncuwki jak do białek.
Wyłazi odrobine gorszy niż krem karpatkowy z torebki.

Ale popatsz jak weźmiesz 3 budynie albo 1 krem karpatkowy w proszku to cena
ta sama.
Dalej robisz prawie tak samo, a w budyniu będziesz mieć nieprawidłowe
(większe) stężenie konserwantuw i aromatuw (bo było mniej mleka), i śladowo
więcej roboty (otwierasz 3 torebki, dodajesz cukier). Ja wybieram więc
zwykle gotowy proszkowy krem.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3d