Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

1. Data: 2013-05-10 00:21:13

Temat: Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 15:49, SZEF psr <m...@h...com> wrote:
> Bardzo mądry wykład!
>
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=fny8vCzIWFY

> Więcej w tym linku...
>
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=PGNhV62x1lI

Niezłe średniowiecze znowu walka przygłupów z nauką.
Czy ty wiesz co to jest Gender? To tożsamość kulturowa, czyli
przykładowo.... kobiecie nie wolno siadać okrakiem na koniu i teraz
gender mówi ...kobieta, która nie siada na koniu, dlatego tak robi bo
przez lata kultura jej wmawiała, że się nie nadaje do kierowania
koniem i tak wszyscy przyjeli, jako że kobiety miejsce nie jest na
koniu, czyli sterotypy.

Bo okazuje się że kobiecie nie przeszkadza w niczym jazda konna i to
że nie nadaje się okrakiem na koniu, to nie natura ale kultura, która
chce wmówić że naturalnie nie nadaje się na konia.
Jak widzisz i na konia się nadaje i do samochodu, ale kler który
nienawidzi kobiet , walczy o stereotypy i krzyczy.... Bóg stworzył
kobietę do nie jeżdzenia na koniu , a te co jeżdzą są nienaturalne,
złaź babo z konia..... i tu Gender mówi- tak krzyczysz o steretypy bo
nienawidzisz kobiet i ślepy jesteś jak pięknie galopują.

To kler wyje fałszywie ....że jak kobieta jest na koniu to staje się
mężczyzną, chce być facetem.

No to Gender- żadnej fujara nie wyrosła od jazdy konnej, chodzi co o
władzę i wpierdalanie się ludziom w życie.

2. Data: 2013-05-10 08:59:15

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-10 00:21, LaL pisze:
> To kler wyje fałszywie ....że jak kobieta jest na koniu to staje się
> mężczyzną, chce być facetem. No to Gender- żadnej fujara nie wyrosła
> od jazdy konnej, chodzi co o władzę i wpierdalanie się ludziom w życie.

Ale wydaje mi się że słusznie postępuje kler. Na pierwszym miejscu
kobieta a dopiero na drugim człowiek. To miedzy innymi nas ludzi
podnieca i wzajemnie przyciąga - różnice jakie nas dzielą - im w babce
więcej kobiecości tym więcej dla faceta jest pociągająca, no
przynajmniej tak jest w moim przypadku. Hasło "wszystkie kobiety na
traktory", moim zdaniem nie było zbyt dobrym pomysłem..Ty naprawdę
chciałbyś żeby trudno było dostrzec różnice jakie występują między
facetem a kobitką, mam na myśli, oczywiście nie różnice w budowie
anatomicznej, a zachowanie i sposób bycia?

3. Data: 2013-05-10 14:20:49

Od: SZEF psr <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10-May-13 14:59, Trybun wrote:

> [...]
> facetem a kobitką, mam na myśli, oczywiście nie różnice w budowie
> anatomicznej, a zachowanie i sposób bycia?

Widać wyraźnie że wam obu tematy się popieprzyły!

4. Data: 2013-05-10 15:59:06

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 08:59, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Ale wydaje mi si e s usznie post puje kler. Na pierwszym miejscu
> kobieta a dopiero na drugim cz owiek. To miedzy innymi nas ludzi
> podnieca  i wzajemnie przyci ga - r nice jakie nas dziel - im w babce
> wi cej kobieco ci tym wi cej dla faceta jest poci gaj ca, no
> przynajmniej tak jest w moim przypadku.  Has o "wszystkie kobiety na
> traktory", moim zdaniem nie by o zbyt dobrym pomys em..Ty naprawd
> chcia by eby trudno by o dostrzec r nice jakie wyst puj mi dzy
> facetem a kobitk , mam na my li, oczywi cie nie r nice w budowie
> anatomicznej, a zachowanie i spos b bycia?

Kler teraz chce posadzić kobiety na moralne traktory, jakby ciebie
chcieli zamknąć w domu to byś pomyślał....psychopaci. A tak kler
nienawidzi kobiet, jak widzisz oko to inkwizytor od nienawiści .

5. Data: 2013-05-10 16:04:19

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 14:20, SZEF psr <m...@h...com> wrote:

> Widać wyraźnie że wam obu tematy się popieprzyły!

A za debilny jesteś aby pojąć że kultura determinuje zachowania, a
kler walczy o to że człowiek ma być marionetka bo niby bozia tak
chciała, gender mówi to sterotypy, utrwalone błędne i szkodliwe
przekonania i człowiek myślący nie musi ich powtarzać. Tylko jak
ostatnio wychodzi z zachowań niektórzy to bydło bo lubią być poganiani
i bezwolni.

6. Data: 2013-05-10 16:08:00

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-10 15:59, LaL pisze:

> Kler teraz chce posadzić kobiety na moralne traktory, jakby ciebie
> chcieli zamknąć w domu to byś pomyślał....psychopaci. A tak kler
> nienawidzi kobiet, jak widzisz oko to inkwizytor od nienawiści .

Kler to patologia, sami glosza prawo naturalne a zyja niezgodnie z natura.

7. Data: 2013-05-10 16:18:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 maja 2013 16:04:19 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> [...]
>
> przekonania i człowiek myślący nie musi ich powtarzać. Tylko jak
>
> ostatnio wychodzi z zachowań niektórzy to bydło bo lubią być poganiani

z walczenia z wszelkimi tabu i stereotypami tez wychodzi piękny stereotyp:
dekonstrukcji -na skale globalna- wszelkiej dotychczasowej ludzkiej tozsamosci.
Żeby to poszlo ku lepszemu musi być wzor-sztanca nowych tozsamosci: a jak na razie
takiej sztancy gender nie przedstawia. Jaka była sztanca dotychczasowych tozsamosci
wiadomo. I ja uważam ze była, jest i będzie swietna. W każdym razie nowinkaze nie
proponują w zamian zadnej. Rozwalic jest latwo. Odbudowac...

8. Data: 2013-05-10 16:23:47

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 16:18, m...@g...com wrote:

> [...]
wiadomo. I ja uważam ze była, jest i będzie swietna. W każdym razie nowinkaze nie
proponują w zamian zadnej. Rozwalic jest latwo. Odbudowac...

No to chodź bez butów jak jeszcze niedawno chodzili boso chłopi,
trzymaj się stereotypu że chłop jest bosy, tak było stuleciami, leć i
w imię stereotypu zdejmuj chłopom buty.

9. Data: 2013-05-10 16:35:56

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 maja 2013 16:23:47 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> [...]
>

> No to chodź bez butów jak jeszcze niedawno chodzili boso chłopi,
>
> trzymaj się stereotypu że chłop jest bosy, tak było stuleciami, leć i

Do tego Cejrowski sie swietnie nadaje, jego wolaj... ;P
Gender chłopom chce zdjąć sprawdzone gumofilce i zalozyc
cud-miod paris-jewropa szoł biale szpiczaste kozaczki... :)

10. Data: 2013-05-10 16:38:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 16:23, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
>
> No to chodź bez butów jak jeszcze niedawno chodzili boso chłopi,
> trzymaj się stereotypu że chłop jest bosy, tak było stuleciami, leć i

Stereotypy to jest moda kulturowa i o tym mówi Gender, czyli jeśli
chłopi stuleciami chodzili boso i tak się ludzie przyzwyczaili, kler
walczy o to że chłop bez butów jest naturalny, a gender mówi wszystko
się zmienia i tylko przyzwycziliście się do pewnej utrwalonej
kulturowej mody.

Tradycyjna rodzina
Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki