Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

11. Data: 2013-05-10 16:45:42

Temat: Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 16:35, m...@g...com wrote:
> [...]
dekonstrukcji -na skale globalna- wszelkiej dotychczasowej ludzkiej tozsamosci.

razie takiej sztancy gender nie przedstawia. Jaka była sztanca dotychczasowych
tozsamosci wiadomo. I ja uważam ze była, jest i będzie swietna. W każdym razie
nowinkaze nie proponują w zamian zadnej. Rozwalic jest latwo. Odbudowac...

> Do tego Cejrowski sie swietnie nadaje, jego wolaj... ;P
> Gender chłopom chce zdjąć sprawdzone gumofilce i zalozyc
> cud-miod paris-jewropa szoł biale szpiczaste kozaczki... :)

Chłop stuleciami chodził boso i kler walczy o to, że to jest naturalne
bo tak było stuleciami. Gender powie to moda kulturowa, która latami
się utrwaliła i już jest nieadekwatna do rzeczywistości bo mamy buty.
Tak jak kler kiedyś zabronił silnika spalinowego, bo jeden ksiądz
dostał zawału, bo zobaczył pojazd bez konia, to kler sądownie
wywalczył na kilkanaście lat zakaz eksperymetów z silnikiem. Bo byli
przerażeni czymś tak dziwnym, że powóz jeździ bez koni i tym samym
pierwsi samochodziarze w Polsce celowo jeździli po wsiach chłopów
straszyć, którzy wyli że szatan napędza pojazd.

12. Data: 2013-05-10 19:20:01

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 16:08, LeonKame <k...@l...com> wrote:

> Kler to patologia, sami glosza prawo naturalne a zyja niezgodnie z natura.

No i o to chodzi że kler myli kulturę z naturą i jeśli kobieta
siedziała kiedyś w domu to kler twierdzi że to natura. Gender wykazuje
że to nie natura ale kultura, czyli płeć kulturowa, która straciła
aktualność . I teraz popatrz oczami kobiety, która pracuje, ma prawa
wyborcze, prawo do kształcenia, prawo do wyboru drogi życiowej, która
ma nagle zamknąć się w chałupie bo kler uważa że tam jest miejsce
kobiety przypisane przez naturę.......no to mamy psycholi , co więzią
kobiety w domach bo on tak chce i racjonalizuje że to naturalne.

13. Data: 2013-05-10 23:50:02

Od: leszek niewiadomski <l...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.05.2013 16:04, schrieb LaL:

> [...]
> przekonania i człowiek myślący nie musi ich powtarzać. Tylko jak
> ostatnio wychodzi z zachowań niektórzy to bydło bo lubią być poganiani

Pamietam jeszcze czasy jak dobrodziej z malomiasteczkowego kosciola
wypraszal panie, ktore smialy wchodzic w spodniach! Ale czasy sie
zmieniaja i nawet we Wloszech chyba tylko u Piotra kaza kobietom
zaslaniac ramiona i gonia za krotkie majtki. A facetow zmuszaja do
zdejmowania czapek.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
comparison involving a security service, or a calling the opponent an

14. Data: 2013-05-11 05:26:22

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 23:50, leszek niewiadomski <l...@i...invalid> wrote:

> [...]
> comparison involving a security service, or a calling the opponent an
> agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The

Do tej pory tak jest że księżom przeszkadza za skąpe ubranie, a
dziewczyna na randkę nie powinna chodzić sama tylko z osobą
towarzyszącą by pilnowała jej cnoty.
To co mamy w Islamie, że kobieta nie może bez towarzysza pokazać się
publicznie było i u nas, tylko tu kopnięto w dupę kler i tylko dlatego
że katolicyzm jest gorszy od Islamu.
Dlatego pojawił się tak ostry sprzeciw przeciw klerowi, bo Islam
nigdy nie przelał tyle krwi ile katolicyzm i nie jest tak skrajnie
patologiczny jak kler.
To nam teraz wydaje się, że Islam jest straszny, bo żyjemy
koncepcjami które nas wyzwoliły z katolicyzmu. Czyli według kleru
żyjemy niezgodnie z "naturą", czyli według Gender- niezgodnie z
kulturą katolicką, którą kler traktuje jak naturę. Tu dopiero widać
egocentryzm tej istytucji.

15. Data: 2013-05-11 06:09:26

Od: SZEF psr <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11-May-13 01:20, LaL wrote:

> [...]
> wyborcze, prawo do kształcenia, prawo do wyboru drogi życiowej, która
> ma nagle zamknąć się w chałupie bo kler uważa że tam jest miejsce

Psychol to ty jesteś.

Bez rodzenia dzieci ludzkość nie jest w stanie istnieć.

Dotarło do do kogokolwiek? Nie! Medialne syjonistyczne pranie mózgów,
którego celem jest wyniszczanie rasy białej, właśnie przez ideologie gender.

Najgłupsza ideologia, jaka człowiek może sobie wyobrazić.
======

Można to porównać do kupna dwóch psów zboczonych i spodziewać się ich
rozmnożenia.

Pies pedał szuka drugiego pedała a suka lesbija szuka drugiej.

Matematyka jest prosta ale do nije trzeba przynajmniej jednej komórki
myślowej.

A tutaj nawet tacy 'mądrale' nie pisują.

Aby rodzaj ludzki mógł istnieć, każda kobieta musi mieć przeciętnie 2
dzieci.

Ojciec i matka umierają pozostaje owych dwoje dzieci.

Jeżeli ten stosunek dzieci do rodziców się nie utrzyma, rodzaj ludzki
całkowicie zaginie.

Wniosek?

Światem rządzą hybrydy, których celem jest stopniowe wyniszczenie białej
cywilizacji.

Wszelkie fora są także opanowane przez agenturę owych hybrydów,
pilnującą propagandy wyniszczania rasy białej.

Tutaj nie ma - oprócz mnie - inteligentnych ludzi, którzy nieco... myślą.

Tutaj działa Hasbara - czyli hybrydy - zwolennicy wyniszczenia rasy białej.

16. Data: 2013-05-11 09:13:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 maja 2013 16:45:42 UTC+2 użytkownik LaL napisał:

> [...]
nowinkaze nie proponują w zamian zadnej. Rozwalic jest latwo. Odbudowac...

> Chłop stuleciami chodził boso i kler walczy o to, że to jest naturalne

Jakos z gumofilcami -ktore som w obiegu od niedawna- kler nie walczy...
Moze wyznaje teorie globalnego oziembienia?
Albo milosiernie dostosowuje swoje wymogi moralne wobec chlopstwa do por roku? ;P

17. Data: 2013-05-11 09:37:06

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2013 06:09, SZEF psr pisze:

> [...]
> gender.
>

> Najgłupsza ideologia, jaka człowiek może sobie wyobrazić.

piszesz nie na temat.

--
paweł

18. Data: 2013-05-11 09:38:15

Od: leszek niewiadomski <l...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żyjemy niezgodnie z "naturą", czyli według Gender- niezgodnie z
> kulturą katolicką, którą kler traktuje jak naturę. Tu dopiero widać

Chrzescijanstwo tak jak i islam wywodza sie z mozaizmu, religii
zydowskiej, religii nomadow zyjacych na pustyni. Wiekszosc zydow dawno
sie zlaicyzowala, podobnie jest z wieloma odlamami chrzescijanstwa.
Pewnie to samo czeka i islam, najmlodsza religie "objawiona". Za jakies
600 lat...
ln.

19. Data: 2013-05-11 11:10:26

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-11 09:38, leszek niewiadomski pisze:

> [...]
> sie zlaicyzowala, podobnie jest z wieloma odlamami chrzescijanstwa.
> Pewnie to samo czeka i islam, najmlodsza religie "objawiona". Za jakies

Zanim Islam sie zlaicyzuje to duuzo wody uplynie w rzekach. Choc znam
wielu muzulmanow i maja do religii podobne podejscie co chrzescijanie.

Zwlaszca ci co wywodza sie z egiptu i przyleglych boga traktyja jak
slonce czyli Ra. Islam to dla nich religia narzucona tak samo jak dla
nas chrzescijanstwo.

20. Data: 2013-05-11 12:17:16

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-10 14:20, SZEF psr pisze:

> Widać wyraźnie że wam obu tematy się popieprzyły!

Sorry, nie widziałem twojego postu, odniosłem się tylko do części tego
co napisał LaL.

Tradycyjna rodzina
Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki