Re: Kto się zna na tabletkach do zmywarek

Data: 2002-09-27 09:56:59
Temat: Re: Kto się zna na tabletkach do zmywarek
Od: "Leszek Król" <l...@g...pl>

"Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> wrote in
news:amumji$45f$1@news.tpi.pl (pl.rec.kuchnia):

Witam

> Ja uwazam, ze lepiej uzywać tabletek (bez dodatkow), soli i
> nablyszczacza niz tabletek 3 w jednym, bo jak coś jest do
> wszystkiego, to....
O to to to :-)
Dlatego ja trwam przy proszku, soli i nablyszczaczu oddzielnie.

> Nie wiem o jakiej zmywarce mowa, ale w duzych (z dwoma
> polkami) jest mozliwośc wybrania programu z myciem tylko
> czesciowo zaladowanej zmywarki.
Oprocz tego sa modele z mozliwoscia ustawienia poboru nablyszczacza (w
zaleznosci od jakosci/skladu chemicznego wody w danym rejonie). Efekty
zlego dozowania (niedoboru) nablyszczcza ja np. wyczuwam biorac naczynie
do reki - jest wtedy takie "matowe" w dotyku". A taka tabletka 3 w 1 jest
produkowana z mysla o jakiejs tam wodzie "modelowej", ktora wyobrazil
sobie producent i zawiera substancje w ilosci potrzebnej do "modelowego"
zmywania. Moze to jest i wygodne, ale nie u kazdego musi sie to sprawdzac.
Zreszta dokladnie z tej samej przyczyny (woda) kilku moich znajomych nie
kupuje drogich i bardzo reklamowanych gatunkow kawy, bo "zwykla Pedros" i
tak smakuje najlepiej, chociaz zaraz potem dodaja, "ale jak bylem/am na
wakacjach, to Jacobs/Nesca/cokolwiek ;-) smakowal/a/o ;-) o niebo lepiej
niz w Polsce"... Po prostu receptura, proces palenia ziarna etc. zostaly
opracowane na podstawie doswiadczen z innych krajow (inna woda).

pzdr
LK

PS. W ramach przedstawiania sie - bo to moj debiut na tej grupie: w duzym
przyblizeniu Wwa, upodobania kuchenne - duzo i ostro ;-)
PS2. Specjalne pozdrowienia dla pewnej Grupowiczki, dzieki ktorej w
ostatnia sobote dowiedzialem sie IRL o istnieniu tej grupy!

--
(-) Leszek Król
Slowa bez kontekstu zyja wlasnym zyciem. (c) LK 2002