Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

Data: 2019-09-15 17:34:18
Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: Kviat

napisał:

> Przeczytaj książkę o której wspomniałem; autor, powszechnie znany i podpisany
> z imienia i nazwiska, nie jest "anonimkiem", jak starasz się przedstawić.
> Także cytujący na Frondzie, czy innych portalach, żadnym "anonimkami" nie są.

> Pomijając twoje zwichrowane "porównania", sensu dla nich w tym nie ma tylko
> dlatego, że to wszystko o czym wspomniałem jest prawdą.

Ale ogarniasz, że płaskoziemcy też twierdzą, że płaska Ziemia jest prawdą?

-plagiator-patologiczny.html

> Co tam napisali na podanym przez ciebie blogu, nawet czytać się nie opłaci,

"Przeczytaj książkę o której wspomniałem" czytać się nie opłaci.
Lepiej przeczytać oryginalnego Alistaira MacLeana i Raymonda Chandlera,
bo szkoda czasu na cytaty wyrwane z kontekstu.

> bo po co mam nadal sprawdzać np. wiadomości podawane przez TVN czy Wyborczą,

A po co czytać książkę, w której autor wypisuje bzdury?

> skoro zawsze wychodzi, że w sprawach nie po ich linii politycznej piszą
> wierutne bzdury i kłamią bardzo nieudolnie, choć w pełni świadomie.

W przeciwieństwie do Frondy i innych zakłamanych prawackich portali?
LOL :):)

> Natomiast Pan Wojciech Sumliński był przez dekadę peowską ciągany po sądach
> i wygrał wszystkie, DOKŁADNIE WSZYSTKIE, wytoczone mu procesy.
>
> Wynika to TYLKO i WYŁĄCZNIE stąd, że, jak sam powiedział, mówi publicznie
> tylko to, na co ma niezbite dowody, choć jego wiedza z prywatnych rozmów
> z różnymi osobami jest o wiele większa.

Jakby miał dowody to by je pokazał.
A jego "wiedza" bierze się z kryminałów, które tak obszernie cytuje w
swoich książkach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr