Re: Ktoś mnie tutaj pytał, czym jest miłość- oto odpowiedź.

From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ktoś mnie tutaj pytał, czym jest miłość- oto odpowiedź.
Date: Wed, 12 May 2010 09:16:06 +0200
<hs8o11$19s$1@news.task.gda.pl> <hs8t35$mg4$1@news.dialog.net.pl>
<hsb8mf$tff$1@news.task.gda.pl> <hsbauh$p2$1@news.dialog.net.pl>
<hsbchn$bsq$1@news.task.gda.pl> <hsbf2b$2uo$1@news.onet.pl>
<hsbg1a$md2$1@news.task.gda.pl> <hsbgs6$41l$1@news.dialog.net.pl>
<hsbhqr$roi$1@news.task.gda.pl> <hsbic8$4qi$1@news.dialog.net.pl>
<hsbitq$vm4$1@news.task.gda.pl> <hsbn53$tqc$1@news.onet.pl>
<3yrr24hh0o1g$.r4jvh12kczz7$.dlg@40tude.net> <hsbvbg$los$1@news.onet.pl>
<hsc7hs$goh$1@news.dialog.net.pl> <hscjpi$mrj$1@news.onet.pl>

Chiron wrote:

>> O kurde, a które to te poglądy?

> Wiele Twoich poglądów.

Aaaaaaa, no tak, wiele...

Ale rozumiem, że np. moje poglądy na tematy religijne raczej nie
zawierają się w pojęciu "zbiorowych poglądów"? :-)
Zakładając, że w Polsce mamy ponad 90% katolików, to bym powiedział,
że moim poglądom daleko od zbiorowości :-)

> Ot- częste wykpiwanie przez Ciebie różnych teorii
> mianem "spiskowa teoria dziejów".

Chiron, drogi mój interlokutorze. Ja muszę się chyba ustosunkować do
tego typu zarzutów, bo jak to mawiali klasycy (dez)informacji:
"Jak kłamstwo powtórzysz 100 razy, to stanie się prawdą".

Otóż mój drogi Chironie, dziecięciem jeszcze będąc karmilem się spiskami
ile wlezie. Chłopięca ma natura wciągała kilogramami całymi literaturę
faktu spiskowego i nie tylko. Mój drogi, do tej pory pamiętam wypieki na
twarzy przy lekturze np. takiego Daenikena.

Człowiek rósł, a spiski na skalę kosmiczną zamienił na spiski w
ziemskiej skali (widocznie już wtedy włączył się w mózgu moduł
krytycznego myślenia). Klasycy gatunku od Roberta Ludluma, przez Johna
LeCarra, Frederica Forsytha, aż po Toma Clancy zasiedlali chłonny umysł
terrorystami, zamachami czy zakulisowymi rozgrywkami o władzę :-)

A wrodzona ciekawość kazała sprawdzać o czym piszą :-)
A kto to ten Carlos? A co to RAF, a kto to Aldo Moro?
Na półkach rosła liczba szczegółowych opracowań historycznych,
technicznych, czy analitycznych, a jednocześnie WYMAGANIA co do teorii
spiskowych rosły :-) I coraz łatwiej było stwierdzić na co szkoda czasu,
a w co się warto zagłębić... Co ma podstawy w logice, fizyce, w
przestrzeni fazowej zdarzeń, a co jest li tylko projekcja niedojrzałego
umysłu...

I jeśli wykpiwam teorie spiskowe, to mój drogi, tylko te MARNE :-D
I przykro mi, że akurat tutaj wszystkie "wykpiwam"

> Ja sobie wyobrażam takich Stalkerów,
> którzy jeszcze do niedawna na stwierdzenia, że z całą pewnością za
> zabójstwem Kennedyego nie stał Oswald- stukali się w czoło. Dziś zapewne
> nie mówią na ten temat nic- ale słysząc o Smoleńsku też się stukają w
> swoje miedziane czoła:-)

Kurde, nie zdradzaj tego... Przecież wszyscy wiedzą, że te miedziane
płytki wszczepia CIA i służą jako anteny odbiorników podłączonych do
mózgów :-)

> To prawda. Jednak jeśli nie chce się do siebie dopuścić wielu faktów- to
> ma się poglądy jakie się ma.

Chciałbyś Chironie mi to przypisać, ale to nie moja cecha :-)

Problem z dopuszczaniem FAKTÓW mają tutaj inni...

Stalker, i ja to kurde odkryję i ogłoszę całemu światu :-)