Re: Ku rozweseleniu...NA temat

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ku rozweseleniu...NA temat
Date: Thu, 10 May 2001 08:26:23 +0100

>moje wczorajsze:
>pasta ze straczkowych z warzywami + pomidor (wloski, czerwoniutki, mmm...) i
>ogórasek
>2 jablka
>zupa z soczewicy, ciecierzycy, peczaku i ryzu brazowego z olejem lnianym
>jablko
>graham z oliwa z oliwek, sola kamienna i rzezucha (wiem, kaloryczne ale ja
>tak lubie... ;-) )
>i garsc rodzynek na podwieczorek.
>
>wojmat

a moje;
2 banany
2 kromki chleba ze zwierzeciem i suszonym pomidorem
jablko
mega-salatka - w niej - rozne salaty, pomidor, ogorek, seler,
por, papryka, fasolka szparag,. kukurydza, buraczek w occie,
jablo, groszek (mrozony, ALE ugotowany!), jajko na twardo, serek
typu wiejski, winegret - moj - z miodem i duza ilsocia musztardy
gruboziarnistej, i strasznie duzo czosnku (tak mi sie obralo..;))
) - wystarczajaco na odstraszanie wampirow w promieniu paru
kilometrow.
potem taki ryz na mleku w pudeleczku, do ktorego dekadencko
dodaje dzemu malinowego. Jeszcze jedno jablko - gl. dlatego, ze
pies sie czepial ( o ogryzek - ta cholera lazi i wpycha nos do
torby to z marchwia to z jablkami)

dietetyczka wpadlaby w zachwyt!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana