Re: Kulinarne ozdoby na choinke

Data: 2002-12-19 11:10:31
Temat: Re: Kulinarne ozdoby na choinke
Od: "Kasia A." <k...@g...pl>

Użytkownik "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ats752$fcp$1@news.onet.pl...
> Tak jakos wyszlo, ze w tym roku bede ozdabiac choinke samymi kulinarnymi
> ozdobami. Mam juz pierniczki w wielu ksztaltach, mam cukierki kolorowe,
> suszone plasterki pomaranczy, madarynek, cytryn i jablek ( jeszcze sie
> susza), lancuch z lupinek orzecha wloskiego w trakcie przygotowywania.
> Podpowiedzcie mi z czego jeszcze moge zrobic tematycznie podobne ozdoby?

Ja któregoś roku zrobiłam masę jak na bezy i szprycą do ozdabiania tortów
wyciskałam różne kształty - serca, gwiazdki, esy-floresy. Po wysuszeniu
zawisły na choince. Jakby do masy dodać barwnika to będą ozdoby
różnokolorowe. A zwykle przy przygotowywaniu potraw świątecznych zostają
białka, więc można je praktycznie spożytkować.
--
Kasia