Re: Kurczak z KFC

Data: 2004-01-12 09:43:10
Temat: Re: Kurczak z KFC
Od: "batory" <b...@w...pl>

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:btq3g7$66c$1@news.onet.pl...
> Jak zrobić panierkę do kurczaka z KFC bo temat był rzadko poruszany
>
> Pozdrawiam
> Kucharz Amator
> Wojti

Wiecie co? Wydaje mie się, że tak naprawdę to nikt z Państwa nie wie jak się
tego nieszczęsnego kurczaka robi, a większość a Was nawet go nie spróbowała.
No wszk ogólnie wiadomo, że receptura nań jest ściśle strzeżoną firmową
tajemnicą. Ja raz w życiu miałam nieprzyjemność jeść to cudo, co prawda nie
skrzydełka tylko kawalki piersi, ale w końcu panierka ta sama. Barrdzo to
było paskudne, ale zrobiliśmy to na stanowcze życzenie dzieci znajomych, a
było to w podróży (przy wjeździe do Płońska stoi przybytek KFC). No i w
trakcie spożywania (nawet zjedliśmy, bośmy bardzo głodni byli) małżonek mój
zapytał obsługę czy ta ostrość to od czili czy papryki, na co panienka za
ladą z bardzo poważną miną rzekła, iż to tajemnica firmy i na zadne pytania
dotyczące receptury nie wolno jej odpowiadać. No więc skądżesz mamy wiedzieć
jak to robić? No i po co? Choć znam takiego jednego, któremu to smakuje.
Pozdrowionka - Agnieszka