Kwarantanna!!! :)

11. Data: 2020-03-17 08:07:27

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 00:19, XL pisze:

> Warszawa, wycieczka nauczycieli do Warszawy, na którą zabrał mnie ojciec na
> miejsce mamy. Mam 15 lat. Wieczór w hotelu. Nauczycielstwo dancinguje.
> Wychodząc ojciec prosi, bym została w pokoju i zamknęła się na klucz dla
> bezpieczeństwa, bo jako dyrektor szkoły i kierownik wycieczki powinien
> trochę z nimi pobyć,

Dyrektor. No no... w czasach komuny... kto by pomyślał...
Wszyscy wiedzą kto wtedy mógł zostać dyrektorem szkoły.
Czy to aby nie prawactwo najbardziej drze ryja o resortowych dzieciach?
O swoich rodzicach jakoś zapomina. A najciekawiej się robi, gdy
przyjrzeć się rodzicom tych prawaków, którzy ryja drą najgłośniej.

> Komuna robi z ludzi mięso.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2020-03-17 08:52:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> O swoich rodzicach jakoś zapomina. A najciekawiej się robi, gdy
> przyjrzeć się rodzicom tych prawaków, którzy ryja drą najgłośniej.

Tak, dyrektor. Zaczynający swą karierę po wojnie nie z komuszego nadania,
tylko z braku wykształconych nauczycieli. W szkółce w chacie z dwiema
izbami i jednym piecem oraz szafą. Judym oświaty powojennej. Siłą rzeczy, z
powodu swego talentu, obarczony(sic!) większą szkołą i równie świetnie ją
(i równolegle wieś)rozwijający i prowadzący przez 35 lat z rzędu, jak
również niesamowity działacz społeczny, bez dnia urlopu, L4 czy wakacji
-pamiętany i szanowany do dziś w rejonie.
Bo byli i tacy, rodzynki w cieście.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-03-17 09:08:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 22:30, XL pisze:

> Stan wojenny. Zima, trzaskający mróz. Do obuwniczego ,,rzucili"
> BUTY!!!
> Byłam trzydziesta w kolejce, w dziewiątym miesiącu ciąży. Potrzebowałam
> luźniejszych kozaków, bo nogi mi puchły.
> Otwarto drzwi sklepu i wystawiono przed nie metalową ławę-ladę, zapierając
> jej końce o ścianę. W tym momencie milczący tłum runął, zatrzymując się na
> niej, depcząc lub porywając ze sobą tych, którzy nie zdążyli zrobić kroku
> równocześnie z nim. Czyli mnie. Ostatkiem sił wyrwałam siebie i swoj brzuch
> z tej czarnej ludzkiej masy. Przerażona nie wiem, czym bardziej - o
> [...]
wtedy nie przewidzialas, teraz masz psy

--
gazebo

14. Data: 2020-03-17 09:10:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 23:25, XL pisze:

> Czemu to wszystko napisałam o sobie?
> Bo piękni ludzie mają odwagę śpiewać w oknach tylko wtedy, gdy brzydcy boją
> się odezwać. Komuna jest operą samych brzydkich ludzi. Nigdy więcej komuny.
> Lewactwo i lewica wraz z komuną to jeden ten sam głos. Brzydkie
> Ostaszewskie i Środy, plujące Jandy. MIĘSO.

przeciez sie odzywasz, inna sprawa czy slyszysz sama siebie
--
gazebo

15. Data: 2020-03-17 09:11:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 00:45, m...@g...com pisze:
> Bo piękni ludzie mają odwagę śpiewać w oknach tylko wtedy, gdy brzydcy boją
> się odezwać.
> ---
>
> Nie ma brzydkich. Som tylko okaleczeni. Skarleli.
> Spiewaj im MatKO POlsko. Wyzdrowiejom albo umrom
> z nadziejom ze nie wszystek umrom gdy jest Matka

o Moj Boze, przestancie sie okaleczAC

--
gazebo

16. Data: 2020-03-17 09:55:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=fh9NDC4x0Hk

--
gazebo

17. Data: 2020-03-17 10:13:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 07:52, XL pisze:

> [...]
> również niesamowity działacz społeczny, bez dnia urlopu, L4 czy wakacji
> -pamiętany i szanowany do dziś w rejonie.

widzisz, jednym z pierwszych zalecen jest: wysikaj sie, pusc baka, potem
jest juz zdecydowanie lepiej a nawet bardzo dobrze, no tak, i beknij,
przepraszam

--
gazebo

18. Data: 2020-03-17 12:38:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 08:52, XL pisze:

> Tak, dyrektor. Zaczynający swą karierę po wojnie nie z komuszego nadania,
> tylko z braku wykształconych nauczycieli. W szkółce w chacie z dwiema
> izbami i jednym piecem oraz szafą. Judym oświaty powojennej.

I dyrektor z komuszego nadania :)
Bla bla bla... jak prawaki wytykają komuś rodziców to jest ok, ale jak
same wpadają w swoją pułapkę, to potem bajki opowiadają, że akurat ich
dyrektorskie stanowisko, to wyjątek :):)
Ty już dobrze wiesz za co dostawało się dyrektorskie stanowiska. Byle
Judymomi powojennemu nie dawali, trzeba było zasłużyć.

I się wydało :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2020-03-17 15:35:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> Otwórz drzwi swojej duszy
> i choć nie jesteś w stanie dotknąć tego, kto stoi po drugiej stronie opustoszałego

Zobaczymy (albo nie) w którą stronę to pójdzie. Czy w stronę absolutnej
Miłości, albo powszechnej rui i porubstwa oraz rozpasania jak w Oranie
(,,Dżuma" A. Camus).
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-03-17 15:45:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Ty już dobrze wiesz za co dostawało się dyrektorskie stanowiska. Byle
> Judymomi powojennemu nie dawali, trzeba było zasłużyć.

Niektórym ,,dawali" i sprobowałby odmówić. Ale z tego akurat wynikła wielka
osobista pasja i pożytek dla wielu dobrych ludzi.
Wydało się? Kpisz. To, że o tym wspomniałam, nie wynikło przypadkiem -
zawsze wiem, co i po co mówię. Człowiek wierzący w czystą ideę nigdy nie
ma powodu do wstydu wobec nikogo. Tyle, że naiwność doprowadza go zawsze do
strasznych rozczarowań. Odchodził w rozpaczy widząc, co zrobiono z tej
pieknej idei.
Bardzo szanuję PRAWDZIWYCH komunistów. Nie masz zielonego pojęcia o tej
idei - znasz tylko zniekształcony jej obraz, czyli socjalizm.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Kviat widzów TVN ?