Kwiatek medyczny

11. Data: 2007-11-30 08:27:41

Temat: Re: Kwiatek medyczny
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
news:62a2.00000039.474fc296@newsgate.onet.pl...

> Te sprawy same wyrzekają się mnie, więc nie będą powodem do stępienia
> mnie.
> Sama homeopatia opisana dość rzetelnie,ale końcowe zalecenia zdumiewajace.
> Narazie czytam o szeptunkach, jak rdest i żywokost i datura nie pomogą,
> zdecyduję się na czarologię.
> Pozdrawiam.Mirzan

Na bóle - jaskier w spirytusie - pisałem.
Podobno najlepiej działa komora kriogeniczna.

12. Data: 2007-11-30 15:23:36

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Narazie czytam o szeptunkach, jak rdest i żywokost i datura nie pomogą,

Homeopatię, czarnologię, bioenergoterapię etc. stosuj raczej na te sprawy ;-)
Może młoda, zgrabna, sprawna manualnie egzorcystka?
Natomiast na bolącochrupiące kolana moje sprawdzone rady są takie.

Profilaktyka:
Unikaj klęczenia w ogrodzie. Przygotuj zagonki do pracy na stojąco,
a do sadzenia i siania zrób klęcznik z wodoodpornej sklejki o takiej
szerokości, aby mieścił się między rzędy.

Leczenie:
Oddaj samochód do komisu i kup rower, zacznij od krótkich tras
i śmiało dokładaj, tak abyś latem mógł mnie odwiedzić w Piotrkowie,
oczywiście na rowerze. Serdecznie zapraszam i zdrówka życzę.
Jacek

Moje wywody zobrazowałem zdjęciami:

http://picasaweb.google.pl/jacekgucio/DoPokazywania

P.S. Słyszałem coś o zaletach noszenia kalesonów zimą, ale nie próbowałem ;-)

13. Data: 2007-11-30 15:49:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message

Mała korekta:

> Homeopatię, czarnologię, bioenergoterapię etc. stosuj raczej na te sprawy
> ;-)
> Może młoda, zgrabna, sprawna manualnie egzorcystka?

No bez takich - Kamasutra da rozwiązanie - od rozwiązania (rozpuszczenia)
lingi do puszczenia pani górą - co bardzo lubią!!!

> [...]
> a do sadzenia i siania zrób klęcznik z wodoodpornej sklejki o takiej
> szerokości, aby mieścił się między rzędy.

Lepiej kupić nakolanniki - są też takie długie. Ale proponuję powrót do
sprawdzonej przez pokolenia tradycji - poszczuwa się kobietę domową lub
przychodną na grządki i leżąc na leżaczku pociąga się od czasu do czasu
ochłodzonego wywaru słodowo-chmielowego wiedząc, iż lupulina znieczula
bóle...

> [...]
> i śmiało dokładaj, tak abyś latem mógł mnie odwiedzić w Piotrkowie,
> oczywiście na rowerze. Serdecznie zapraszam i zdrówka życzę.

Bez glukozaminy ani kroku za drzwi, najlepiej Walmarka - ArthroStop RAPID:
http://www.kzw.pl/produkty.asp?nl_product_id=111
oraz chrząstka rekina:
http://www.kzw.pl/produkty.asp?nl_product_id=11

14. Data: 2007-11-30 16:47:36

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Skoro zostały tylko tematy obrzydliwe, pozwolę sobie na przedstawienie
> kwiatuszka medycznego, właściwie prawdziwej perełki z tego tematu.
> Od dość dawna leczę kolana, zwyrodnienie.

A czy probowales kurkume? 1 lyzeczka sproszkowanej kurkumy dziennie ( z
czymkolwiek wymieszana, np. z sokiem jablkowym) bardzo pomaga na bole
reumatyczne, czy artretyzm.

MB

15. Data: 2007-11-30 17:46:33

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Mała korekta:

> No bez takich - Kamasutra da rozwiązanie - od rozwiązania (rozpuszczenia)
> lingi do puszczenia pani górą - co bardzo lubią!!!

O leczniczy masaż kolan chodzi, a Tobie jedno w głowie :-)
A bolały Cię kiedy kolana od reumatyzmu, a nie od Kamasutry?

Jacek

16. Data: 2007-11-30 17:53:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy probowales kurkume? 1 lyzeczka sproszkowanej kurkumy dziennie ( z
> czymkolwiek wymieszana, np. z sokiem jablkowym) bardzo pomaga na bole
> reumatyczne, czy artretyzm.

Stosuję imbir, kurkumę,jakieś kapsułki z papają, cynamonem i lukrecją,
artreum, czyli prochy z glukosaminą.Końską maść,żywokost, daturę, magnetronik,
krioterapię, diprofos, wodę destylowaną, czyli ZeelT. Rdest od Jarka.
Szczodrak. Seler.Rokowania dobre,niesprawne najwyżej 10% czlowieka i na wagę
i na długość.Reszta zdrowa jak byk.
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2007-11-30 17:54:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O leczniczy masaż kolan chodzi, a Tobie jedno w głowie :-)
> A bolały Cię kiedy kolana od reumatyzmu, a nie od Kamasutry?
>
> Jacek

Cały czas - polopiryna i glukozamina - bez tego nawet do WC bym nie doszedł.
A do tego podagra. Na to szczypta sody oczyszczonej na szklankę wody i
środki przeciwbólowe.

18. Data: 2007-11-30 18:04:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

Załatw sobie od weterynarza Fluid czy Fluidosol nie wiem dokładnie - podobno
rewelacja!

19. Data: 2007-11-30 18:05:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Profilaktyka:
> Unikaj klęczenia w ogrodzie. Przygotuj zagonki do pracy na stojąco,
> a do sadzenia i siania zrób klęcznik z wodoodpornej sklejki o takiej
> szerokości, aby mieścił się między rzędy.

Nakolanniki i klęczniki nie są mi potrzebne, ogrodnictwo uprawiam
na d...Siadam na skrzynce na kupie ziemi i sadzę co mam sadzić, do doniczek
stojących na dwóch skrzynkach, w taki sam sposób sieję.
Skubanie też się tak odbywa,siedząc na skrzynce biorę do ręki doniczkę,
wyskubuję chwasty i następna.
Planuję rower od kilku lat, od wiosny.Ale po co mi rower, jak pedalić nie mogę.
Pozdrawiam.mirzan

20. Data: 2007-11-30 18:05:34

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> Szczodrak. Seler.Rokowania dobre,niesprawne najwyżej 10% czlowieka i na wagę

A spluwasz przez lewe ramie?

MB

Bielenie drzew
czy wasze róże jeszcze mają kwiaty?