Re: La vera Italia!

From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: La vera Italia!
Date: Tue, 27 Feb 2018 06:26:28 +0100
<p71oku$3kg$1@usenet.news.interia.pl>

W dniu 26.02.2018 o 20:54, Stokrotka pisze:

> XL-ka nie jest trolem.
> Z zaśmiecaniem się nie zgadzam.
> Grupy na usnecie zamierają.
> Rozwiązanie wymaga konfiguracji, jednorazowej, 5min, ale za trudne dla
> nowego pokolenia.
> Młodzież nie docenia prostoty rozwiązania, połączonej z __wydajnością__,
> dużymi możliwościami,
> a pszede wszystkim nie docenia realnego braku moderatora.
> Dzięki temu trudniej jest kogoś psześladować.
> Grupy morerowane- pełno tego na www - są nie do czytania.
>
> W związku z tym, że usnet zamiera, wiele grup zanika ,
> [...]

Stokrota nie pierdol, bo widzę, że i Ciebie poniosło.
To jest pl.rec.kuchnia i tu się pisze o tym jak zrobić naleśniki.
A jak wypocin XL-ki nie chcą czytać na innych grupach, to niech założy
sobie swoją albo niech pisze bloga.
Tu jej politycznych wypocin też nikt czytać nie będzie, niech spada.
Ponadto jest tak tępa, że pomimo oczywistego spamowania nawet jej nie
przyszło do łba powiedzieć "przepraszam" albo choćby coś w tym rodzaju.
A jak masz do niej jakieś sentymenty, to pisz jej na priv a nie miziaj
się z nią tu publicznie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: