La vera Italia!

41. Data: 2018-02-25 19:21:26

Temat: Re: La vera Italia!
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 10:38, XL pisze:

> O HISTORII. Nie zajmuję się polityką. Ty, jako niedokształcony człowiek,
> uważasz za ,,politykę" wszystko, czego się z historii nie nauczyłeś w szkole
> i o czym musisz się dowiadywać dopiero teraz :->
> A ja Cię uczę. To nie jest chamstwo.
> Wiele osób pisze tu o tak różnych sprawach, a jakoś nie wyskakujesz do nich
> z bluzgami.

No to wyp... (znowu niedomówienie) na alt.pl.historia.
A Twoje nauki mam głęboko w ...

> To właśnie jest chamstwo.

Nie. To ja Ciebie uczę jak się zachować na grupie.
Ale jesteś tępa i nic do Ciebie nie dociera.
Wiem, starego psa nie nauczysz nowych sztuczek.
Ale próbowałem przynajmniej.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

42. Data: 2018-02-25 21:17:43

Temat: [OT] Re: La vera Italia!
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-25 o 19:21, Wiesiaczek pisze:

> Nie. To ja Ciebie uczę jak się zachować na grupie.
> Ale jesteś tępa i nic do Ciebie nie dociera.
> Wiem, starego psa nie nauczysz nowych sztuczek.

Tępe chamidło nigdy nie przyzna się do błędu. Tępe chamidło zawsze
uważa, że ma rację. Tępe chamidło zachowuje się tak, jak jakieś pisiory
- uważający, że tylko oni mają rację i dlatego im wszystko wolno, a cały
świat jest do nich niesłusznie uprzedzony i złośliwie wytyka
nieprawidłowości.

> Ale próbowałem przynajmniej.

Nie Ty pierwszy. :/

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

43. Data: 2018-02-25 21:24:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
>
> Nie. To ja Ciebie uczę jak się zachować na grupie.
> Ale jesteś tępa i nic do Ciebie nie dociera.
> Wiem, starego psa nie nauczysz nowych sztuczek.

Wszystko, czego ,,uczysz", to ,,dupa" i ,,kurwa". Zostaw je dla siebie.

--
XL

44. Data: 2018-02-25 21:41:04

Temat: Re: [OT] Re: La vera Italia!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Tępe chamidło nigdy nie przyzna się do błędu. Tępe chamidło zawsze
> uważa, że ma rację.

Cenna samokrytyka.
--
XL

45. Data: 2018-02-25 23:55:45

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Feb 2018 20:41:04 GMT, XL wrote:

> Cenna samokrytyka.

Ale to nie o nim, o tobie, gubisz kontekst wypowiedzi, może czas wrócić do
szkoły?

Roman Tyczka

46. Data: 2018-02-26 09:07:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> Ale to nie o nim, o tobie, gubisz kontekst wypowiedzi, może czas wrócić do
> szkoły?

Wracaj. Czas.

--
XL

47. Data: 2018-02-26 10:51:18

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Feb 2018 08:07:13 GMT, XL wrote:

> Wracaj. Czas.

Wiesz, że zachowujesz się jak nastolatka? Te odzywki są żałośnie miałkie i
infantylne.

Roman Tyczka

48. Data: 2018-02-26 13:46:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

> Wiesz, że zachowujesz się jak nastolatka? Te odzywki są żałośnie miałkie i
> infantylne.

Dostosowane do młodzieńczego autorstwa wystepów w rodzaju ,,kurwa" i ,,tępe
chamidło". Po prostu. Indywidualizuję nauczanie.

--
XL

49. Data: 2018-02-26 14:18:59

Od: Nuel <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2018 o 20:13, XL pisze:

> [...]

[ciach]

> Kiedy się nie reaguje na chamstwo, chwiejni ludzie uważają je za normę.
> Trzeba im pokazać, że brak reakcji to przyzwolenie.

Moja reakcja na Twoje trollowanie nie spotkała sie z jakims specjalnym
zrozumieniem z Twojej strony. Pomimo reakcji na Twoje chamstwo - celowe
zaśmiecanie grupy - dodałaś dwa kolejne wątki nie mające nic wspólnego z
tematyka pl.rec.kuchnia. Robisz z siebie oczywistego trolla i spamera.
Pomimo tylu lat w usensecie i szczyceniem się doświadczeniem w temacie
grup dyskusyjnych... Żałosne.

--
nuel

50. Data: 2018-02-26 14:36:28

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Feb 2018 12:46:06 GMT, XL wrote:

> Dostosowane do młodzieńczego autorstwa wystepów w rodzaju ,,kurwa" i ,,tępe
> chamidło". Po prostu. Indywidualizuję nauczanie.

Znów się gubisz, ja nie pisałem o kurwach, a twoje odzywki infantylne były
do mnie. Masz jakiś chory imperatyw wpisywania ostatniego posta w odnodze
wątku przy jednoczesnym totalnym braku refleksji nad tym co ktoś do ciebie
napisał. Zwolnij, to nie zawody na szybkie pisanie.

Roman Tyczka

Karczochy - czy korzenie łopianu będa lepsze ??
Syrop na kaszel i nie tylko..
Pieczona Alaska ?
Żydowsk(a mentaln)ość.
Kiście!