Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?

Data: 2005-01-26 07:54:44
Temat: Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?
Od: "Tyrael" <t...@t...net>

> Zawsze też warto zapytać jakie książki kupić a na które szkoda pieniędzy:)
>
> Pozdrawiam
> Marta
śmiesznie to brzmi ale na ksiązki sobie nie pozwalam bo wyrabiam sobie prawo
jazdy i uprawnienia na wuzki akumulatorowe i ciągle mi jakies wydatki
dochodza np wczoraj 100 za badania itp więc musze uważać na mój budżet przez
najbliższe 2 miechy, w sobote śmigam na 100'dniówke kolerzanki .., itp
wiecie jak to jest.
Moi rodzice natomiast mieli jakowes lektury z tej dziedziny i napisze ich
nazwy póxniej jk je sobie poszukam, w celu uzyskania u was opini na temat
tych książek.
Teraz natomiast zrobie lekki opis gleby jaką posiadam na działce:
- położenie działeczki - działka lezy na tzw. "kocich górach" 1km za
Trzebnicą przy wyjeździe na Oleśnicę - może ktoś skojarzy
- gleba jest jasnorązowa dośc szybko wysycha na poziomie ok 15-20 cm, kiedy
kopałem głeszy dół na głegokości 50-70 cm natraiłem na glinę
wstawiam linka do zdjęć z marca zeszłego roku, do dzisaij troszkę się
zmieniło - po pierwsze zrobiłem drewniana krate pod winogrona :D, na
jesieni posiałem wyke, która jakoś tak słabo wrosła -( kilka dni temu
odwiedziłem działeczkę)
-działke wykorzystałem prktycznie w całości poza rejonem przeznaczonym n
rekraację - ognisko namioty itp
Poprosze o dokładne opis badania kwasowości leby i gdzie ewentualnie dotane
taki sprzet we Wrocławiu bo w Trzebnicy to nie wiem czy coś takiego znajde
Tyrek -żwirek :)
http://www.tsk.pl/~tsk157c/dzialka.rar [plik ma 10 Mb