Lamb in pepper sauce

1. Data: 2005-09-11 21:28:57

Temat: Lamb in pepper sauce
Od: f...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam do Was pytanie:
Czy ktos zna przepis, lub chociaz slyszal lub probowal czegos takiego
jak - j.w. - jagniecina w sosie pieprzowym? Jadlem to na wyspie
Antiparos w Grecji, i niesamowicie mi smakowalo, niestety ostatniego
dnia i do tego nie poznalem sie z nikim z akurat tamtej tawerny, wiec
jedyne co znam to nazwa, prosto z angielskojezycznego menu :) No i smak,
ale to niewiele da przy poszukiwaniach. Z gory dzieki za odpowiedz,
Pozdrawiam wszystkich,
Filip

2. Data: 2005-09-12 14:04:45

Temat: Re: Lamb in pepper sauce
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...fm napisał(a):
> Witam,
> Mam do Was pytanie:
> Czy ktos zna przepis, lub chociaz slyszal lub probowal czegos takiego
> jak - j.w. - jagniecina w sosie pieprzowym? [...]

Jagnięcine mozna zrobić na co najmniej 10? 20? 30? lub wiecej sposobów.
Napisz jaka ona była przygotowana bo sos pieprzowy to betka.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-09-13 21:22:57

Od: f...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

On 2005-09-12, JerzyN <0...@m...pl> wrote:
> Jagnięcine mozna zrobić na co najmniej 10? 20? 30? lub wiecej sposobów.
> Napisz jaka ona była przygotowana bo sos pieprzowy to betka.
> pozdr. Jerzy

Hej,
Trudno mi powiedziec, bo to bylo rok temu, no a wtedy bylem zapalonym
tylko konsumentem :) Liczylem w sumie raczej, ze jest jakis popularny
sposob przyrzadzania tego wlasnie w sosie pieprzowym. Skoro nie, no to
tak - o samej pieczeni nic nie umiem powiedziec (no, poza tym, ze to
raczej byla pieczen), co do sosu pieprzowego, to zdaje sie, ze byly w
nim tez orzechy. Tyle. Jesli byloby kilka pomyslow, to moglbym
poprobowac i powiedziec, czy ktorys pasuje :)
Z gory dzieki za odpowiedz,
Filip

4. Data: 2005-09-14 08:28:15

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...fm napisał(a):

> [...]
> tylko konsumentem :) Liczylem w sumie raczej, ze jest jakis popularny
> sposob przyrzadzania tego wlasnie w sosie pieprzowym. [...]

Zobacz:
http://www.greek-recipe.com/modules.php?name=News&fi
le=article216
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-09-14 17:57:37

Od: f...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

On 2005-09-14, JerzyN <0...@m...pl> wrote:
> Zobacz:
> http://www.greek-recipe.com/modules.php?name=News&fi
le=article216
> pozdr. Jerzy

Chetnie i tego sproboje, chociaz glowe daje, ze to jednak nie to :/
Sos nie byl jogurtowy. No nic, a moglbys jeszcze napisac w takim razie,
jak przygotowac sos pieprzowy (wole przepis wyprobowany niz w google
wyszukany)
Pozdrawiam,
Filip

6. Data: 2005-09-15 09:43:51

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...fm napisał(a):
> [...]
> Sos nie byl jogurtowy. No nic, a moglbys jeszcze napisac w takim razie,
> jak przygotowac sos pieprzowy (wole przepis wyprobowany niz w google

Mnie sos pieprzowy nie podchodzi, jeśli już musisz to kup gotowca, jest
ich kilka na rynku.
pozdr. Jerzy

0,5 kg malin - co z nimi zrobić?
zostałem słomianym wdowcem
wedzenie miesa
nalewka malinowa - cos mi sie pomerdalo:(
kabanosy