Re: Lodówkozamrażarka: samorozmrażająca/bezszronowa?

From: "Krzysztofo" <k...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Lodówkozamrażarka: samorozmrażająca/bezszronowa?
Date: 5 Jul 2006 11:43:23 -0700

:)))))))))))))))))
taaa .... z muchami nie da rady ... u mojej teściowej się nie
utrzymają, nie - żeby nie miały co jeść ale czyściocha z niej.
"Pastucha" elektrycznego nie będę mimo wszystko montował.
Zresztą ... teściówką muszę się pochwalić ... dobry, stary
rocznik .... 1917
tylko bez zbędnych skojarzeń proszę :) chociaż tak naprawdę to
sama mówi że "dziecko rewolucji"

Ale wracając do rzeczy, czyli do lodówki:
- sprawdziłem, uszczelki trzymają - drzwi zasysają jak niemowlę
smoczek.
- dziurkę przetkałem ... w lodówce, choc była drożna jak to w
"nówce"
- wszytkie produkty poprzykrywane lub zamykane
Najpewniej więc, to wszystko wina obecnej pogody (gorąco i wilgoci
trochę), no i ... jak to u wiekowych .. "to już nie te sprzęty co
były przed wojną"
Pozostaje mi dyplomacja że ten typ tak ma :)

aha .. i skręciłem trochę chłodzenie żeby różnica temperatur
była mniejsza

zobaczymy za parę dni

Dzięki wszystkim za porady