Lojalnie informuję...

21. Data: 2012-07-09 14:23:13

Temat: Re: Lojalnie informuję...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message
news:4ff9efa3$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...
> ...że wszyscy wczoraj zostaliście solidnie oplotkowani przez czołówkę z
> listy rankingowej trolli.
>
> Na zdrowie!

czy to na podstwie tego watku Edmund.Wspanialy zdefiniowal statystycznego
Polaka??

i.

22. Data: 2012-07-09 14:57:33

Od: Krzysztof Lewczuk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jul 2012 09:23:13 -0500, "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> rzekł:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> czy to na podstwie tego watku Edmund.Wspanialy zdefiniowal
statystycznego
> Polaka??

statystyczny polak pojecia nie ma co to ten caly usenet jest :p

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo

23. Data: 2012-07-09 14:58:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Jul 2012 10:36:28 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-07-08 23:09, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Prawie.

Az tak się wczuwałyście?
:-]

--
XL

24. Data: 2012-07-09 15:02:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Jul 2012 23:09:33 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Nie mów - glob, cb i Ixi spotkali się w realu ? ;)

Dzień wczorajszy spędziłam z nowym cudownym psem rasy berneński pies
pasterski (focie niedługo), tudzież na robieniu gołąbków, kotletów i
pierogów w ilościach hurtowych dla studiująco-pracującej córki "na wywóz"
do Wawy - nie obleciałabym już w tym czasie Wrocka, ale dzięki za
zaiteresowanie i sorry za zawód, jaki sprawiam tym razem, następnym razem
się poprawię :-)
--
XL

25. Data: 2012-07-09 15:05:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do Wawy - nie obleciałabym już w tym czasie Wrocka, ale dzięki za
> zaiteresowanie i sorry za zawód, jaki sprawiam tym razem, następnym razem

Google pokazują was troje, jako TOP3 wszechczasów. To nie był mój
subiektywny wybór :)

Dębska

26. Data: 2012-07-09 15:06:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Lewczuk" <l...@g...com> wrote in message
> [...]
> czołówkę z

> statystycznego
>
> statystyczny polak pojecia nie ma co to ten caly usenet jest :p

akurat nie o to ceche mi chodzilo.

Ale czy mozesz cos wiecej na temat cech statystycznego Polaka??

i.

27. Data: 2012-07-09 15:15:45

Od: Krzysztof Lewczuk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jul 2012 10:06:06 -0500, "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> rzekł:
> "Krzysztof Lewczuk" <l...@g...com> wrote in message

> akurat nie o to ceche mi chodzilo.
> Ale czy mozesz cos wiecej na temat cech statystycznego Polaka??

Jakis czas temu slyszalem ze na statycznego polaka przypada jakos pol
dziecka, 2 kola od samochodu, poltora telefonu komorkowego i cos
mniej niz sr krajowa. trzeba jednak research po sieci zrobic bo nie
dam sobie nic drzwiami przytrzasnac za te wartosci :)

KL

28. Data: 2012-07-09 15:40:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-09 11:12, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> W donosie musi być napisane gdzie dolary są schowane, albo przynajmniej
> że są.

W pierzynie.

qr.a

29. Data: 2012-07-09 15:46:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-09 10:42, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie trzymaj w niepewności ... w biedronce ?

Prawie.

qr.a

30. Data: 2012-07-09 15:52:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-09 16:58, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Az tak się wczuwałyście?
> :-]

Sprawdźmy.
Pytanie do medei: ilukaratowy miałam brylant w pierścionku?

qr.a

Egzystencja to miłość.
Poskładałem tłumaczenie dwóch ewangelii Jezusa o chciwości i czujności, świetnie to się przekłada na współczesność.
Egzystencja i esencja.
Internet przejmują człowiekowaci.
Won