Re: "Łoże i stół - atrybuty życia rodzinnego"

From: "Marcin Górnik" <m...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: "Łoże i stół - atrybuty życia rodzinnego"
Date: Sun, 30 Nov 2008 16:31:18 +0100

Pięknie nazwałeś temat posta.

Duży szacunek za te słowa! Jesteś BARDZO mądrym człowiekiem.

Mój sposób na scalanie miłości w rodzinie - układanie życia jaj członków
wokół tego właśnie stołu rodzinnego podczas spotkań w trakcie wspólnych
posiłków (i tu mi nie chodzi o spożywanie).

Zakłopotani -zastosujcie moją radę. To może nie jest tak proste, ale działa.

Użytkownik "Dokorek" <i...@n...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
Rodzina jest pierwszym środowiskiem dającym człowiekowi możliwość
wszechstronnego rozwoju, jednak bywa, że w pogoni za realizacją
doraźnych potrzeb, zazwyczaj nie wystarcza już czasu na pielęgnacje
ogniska domowego, na umacnianie więzi, które spajałyby rodzinę. Jej
członkowie w większości są rozproszeni, żyją własnym życiem, często są
pochłonięci swoją pracą zawodową lub życiem publicznym.
Rodzina nie jest dominującym tematem ich życia chociaż jej dobro, jak
na ironię, stanowi zasadniczy cel.
Potem przychodzi czas skarg i wyrzucania sobie wzajemnych win. Ale tak
naprawdę, jest to chęć usprawiedliwienia tej pogoni za sukcesem za
wszelką cenę, za realizację własnych ambicji zawodowych, kosztem czasu
poświęconego na pielęgnację domu rodzinnego. Tworzy się zatem typ
rodziny "komórkowej". Każdy z jej członków stanowi osobną egzystencję:
ojciec pracuje na utrzymanie coraz wyższego standardu "wspólnoty",
matka również pracuje by ten standard podnosić, dzieci spędzają czas
wolny przed telewizorem, komputerem.

Dokorek
http://www.ustal-spotkanie.pl
Darmowe, proste ustalanie spotkan